امروز پس از ضعف مدیریتی در صدا و سیما ، شبکه های ماهواره ای با چند ابتکار ساده موفق به جذب مخاطب و به چالش کشیدن جام جم شده اند. شبکه های ماهواره ای با قدرت تمام به بنیانهای خانواده ایرانی حمله می کنند تا در نهایت جامعه ایرانی به ورطه فساد و فحشا سوق دهند.

سلامت نیوز :امروز پس از ضعف مدیریتی در صدا و سیما ، شبکه های ماهواره ای با چند ابتکار ساده موفق به جذب مخاطب و به چالش کشیدن جام جم شده اند.

به گزارش افکار نیوز  شبکه های ماهواره ای با قدرت تمام به بنیانهای خانواده ایرانی حمله می کنند تا در نهایت جامعه ایرانی به ورطه فساد و فحشا سوق دهند.

 چند صباحی است که با کم کاری صدا و سیما شبکه های ماهواره ای در حال جولان دادن در فضای رسانه های تصویری هستند.

اگر تا چند وقت پیش همین شبکه ها با دزدی فیلمها و سریالهای شبکه های صدا و سیما سعی در جذب مخاطب داشتند امروز پس از ضعف مدیریتی در صدا و سیما و با چند ابتکار ساده موفق به جذب مخاطب و به چالش کشیدن جام جم شده اند.

به تازگی یکی از شبکه های ماهواره ای  در برنامه ای که با حضور ۳ مهمان مرد و یک مهمان زن برگزار شد، با بی شرمی به ترویج شراب خواری و رقصیدن در ماه محرم و مسایل غیر اخلاقی پرداخت.

یکی از مهمانان مرد که در نوشیدن مشروب زیاده کرده بود و در حالت طبیعی قرار نداشت شروع به زدن حرف های غیراخلاقی و ناپسند کرد و نه تنها با برخورد جدی ۳ مهمان دیگر مواجه نشد بلکه از این رفتار غیر اخلاقی استقبال کردند.

این آقا که شب های گذشته ادعا می کرد به احترام روزهای محرم مشروب نمی خورد در این برنامه  نه تنها این فعل حرام را انجام داد بلکه شروع به رقص و پای کوبی کرد.
نکته دیگر، تعریف و تمجید این آقای مست از زیبایی اندام و چهره خانم مهمان و شوخی های زننده با وی بود. تعریف از اندام یک زن متاهل و برخورد غیراخلاقی با وی یکی از آموزه های غرب برای ترویج فساد در جامعه است. گویی هیچ چیزی مهمتر از زیبایی ظاهر وجود ندارد!!

کاش این پایان اتفاقات زشت این برنامه بود اما بدترین قسمت آن تمسخر کردن رابطه خصوصی  زندگی والدین یکدیگر و اظهار نظر بی شرمانه در مورد آن بود!

شبکه های ماهواره ای با ترویج فساد و فحشا سعی در فروپاشی و نابودی خانواده ایرانی و تزریق سبک زندگی غربی دارند.الگوی رفتاری این شبکه ها که بیشتر زنان جامعه را هدف قرار داده،نشان می دهد که هدف از راه اندازی آنها تخریب جامعه اسلامی ایران است.

به نظر میرسد برخی خانواده های اصیل و فهیم ایرانی باید اهداف ضد ایرانی این شبکه ها توجه کنند. چرا که اثرات چنین برنامه ای در بلند مدت مطمئنا به هم پاشیدگی خانواده منتهی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha