شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 38210
سلامت نیوز: نائب رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران گفت: افرادی كه كفش‌های پاشنه بلند می‌‍‌پوشند بیشتر دچار سردرد می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازبرنا، نورالدین كریمی نائب رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران اظهار داشت: برخی از سر دردها هستند كه منشاء آن‌ها اختلالات گردنی یا گرفتگی‌های عضلات گردن است. همچنین ممكن است درد در امتداد ستون فقرات گردنی كم یا زیاد شود و فرد را دچار سر درد كند كه تمامی این دردها به راحتی و به‌صورت علتی با روش‌های نوین فیزیوتراپی قابل درمان هستند.
 
كریمی ادامه داد: مشكلات گردن به علل مختلفی بستگی دارد كه این علل ممكن است به علت ساختار مهرهای ضعیف در گردن باشد یا عادات زندگی فرد باعث بروز این مشكل شود. در بسیاری از موارد نیز وضعیت شغلی فرد و كفش‌های نامناسب نیز باعث بروز سر درد در افراد می‌شود.
 
رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران افزود: افرادی كه كفش‌های پاشنه بلند می‌‍‌پوشند بیشتر دچار سردرد می‌شوند، زیرا بلندی پاشنه كفش باعث قوس زیاد كمر شده و این قوس كمر به صورت جبرانی گردن را به جلو می‌كشد و رشته‌های عصبی یک و دو گردنی تحت فشار قرار می‌گیرد در نتیجه این رشته‌های عصبی به سمت سر رفته و باعث فشار بر روی سر می‌شود و سبب ایجاد سر درد در فرد می‌گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha