سلامت نیوز: رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با تأکید بر اینکه هیچ کمپ مجازی حق پذیرش دانش‌آموزان معتاد و نوجوانان را ندارد، گفت: چنانچه کمپی برخلاف قوانین و مقررات عمل کند، با برخورد جدی بهزیستی مواجه خواهد شد.

محمد نفریه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر 280 کمپ‌ مجاز در سراسر کشور تأسیس و راه‌اندازی شده است، اظهار داشت:‌ بهزیستی به طور مداوم بر نحوه اجرای برنامه‌ها در این کمپ‌ها نظارت می‌کند.

وی اضافه کرد:‌ علی‌رغم تلاش‌های انجام شده از سوی نیروی انتظامی و سازمان بهزیستی، هنوز کمپ‌های غیرمجاز کشور در باغ‌ها و زیرزمین‌ها فعالیت می‌کنند که امیدواریم با یک برنامه‌ریزی مدون این کمپ‌ها جمع‌آوری شود.

نفریه تصریح کرد: بر اساس قوانین و مقررات ابلاغ شده به کمپ‌های مجاز، هیچ کمپی حق پذیرش افراد زیر 18 سال را ندارد و چنانچه این مورد مشاهد شود با آنها برخورد می‌شود.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: چنانچه یکی از کمپ‌های مجاز دانش‌آموز معتادی را جهت درمان پذیرش کند با آن برخورد جدی می‌شود ضمن اینکه برای درمان افراد زیر 18 سال مراکز خاصی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت:‌ خانواده‌ها برای درمان باید به مراکز و کمپ‌های مجاز مراجعه کرده و جهت دریافت اطلاعات از کمپ‌های مجاز می‌توانند با شماره تلفن 09628 خط ملی اعتیاد ارتباط برقرار کنند.

نفریه تصریح کرد: بهزیستی بنا دارد همکاری خود را برای افزایش خدمات در کمپ‌ها افزایش دهد و در همین راستا نیز تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است که از ابتدای بهمن به کمپ‌های مجاز پرداخت خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha