دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 38447
سلامت نیوز :برای خیلی از افراد دل كندن از رختخواب در سرمای زمستان كار مشكلی به نظر می آید بنابراین مصرف مواد غذایی مناسب این فصل به سرحال بودن افراد كمك خواهد كرد.
آنچه كه فرد را از خواب آلودگی نجات می دهد نوشیدن یك فنجان چای داغ یا قهوه است كه نوشیدن آن در آغاز روز به سرحال بودن فرد كمك می كند.
به گفته محققان بهترین شیوه ای كه می توانید با آن به سرمای زمستان غلبه كنید خوردن یك صبحانه مغذی است. تركیب یك لیوان آب به همراه عسل در ابتدای روز یكی دیگر از مواد غذایی است كه می توانید روزتان را با آن آغاز كنید. قبل از صرف وعده غذایی نهار و به عنوان یك میان وعده می توانید از مقداری میوه خشك كه شامل پنج بادام و سه گردو می باشد استفاده كنید.
هنگام عصر خوردن یك ظرف سوپ جوجه همراه با سبزیجات می تواند به گرمی بدن كمك كند. همچنین پیش از رفتن به رختخواب و خوابیدن، نوشیدن یك فنجان شیر داغ به سرحال بودن شما در روز بعد كمك خواهد كرد.
خوردن میوه در طول روز قطعا بیماری ها را از بدن شما دور می كند. میوه های فصل زمستان مثل مركبات كه سرشار از ویتامین C است می تواند ایمنی بدن شما را در برابر سرما و ویروس ها حفظ كند.
به گزارش ایندین تایمز، برای داشتن پوستی نرم و لطیف در زمستان باید پوست بدن خود را مرطوب نگه دارید كه نوشیدن مقدار زیادی آب به این كار كمك می كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha