سلامت نیوز :هر شخص دارای سلول های سرطانی متعددی در بدن خود است.
این سلول های سرطانی در آزمایشهای استاندارد خود را نشان نمی دهند تا آنكه به مقدار چند میلیارد سلول افزایش یابند. زمانی كه پزشكان به اشخاص مبتلا به سرطان اعلام می كنند كه دیگر در بدن آنها سلول سرطانی وجود ندارد، این حالت فقط بدان معناست كه آزمایشها دیگر قادر به ردیابی و پیدا كردن سلولهای سرطانی نیست زیرا آن سلول ها به مقدار قابل ردیابی شدن در بدن وجود ندارند.
سلولهای سرطانی بین شش تا ده مرتبه در دوره زندگی یك انسان پیدا می شوند.
زمانی كه سیستم ایمنی انسان قوی باشد سلولهای سرطانی از بین می روند و از ایجاد تومور سرطانی جلوگیری می شود.
زمانی كه شخص بیماری سرطان دارد نشانه آنست كه وی دارای كاستیهای تغذیه ای شده است. این كاستی ممكن است منشاء ژنتیك، محیطی، غذاها و عواملی در شیوه زندگی باشد.
برای غلبه بر كاستی های متعدد تغذیه ای، تغییر در رژیم غذایی شامل اضافه كردن بعضی مخلفات غذایی، سیستم ایمنی بدن را تقویت می كند.
شیمی درمانی ضمن آنكه باعث مسموم كردن فوری سلول های سرطان است كه سریع رشد می كند، سلول های سالم بدن در مغز استخوان و دیواره روده ها و غیره را كه سریع رشد می كند نیز از بین می برد و می تواند سبب ضایعه عضو بدن مثل كبد، كلیه ها قلب و ریه ها و غیره شود...
پرتوگیری ضمن آنكه سلولهای سرطانی را نابود می كند سلولهای سالم را نیز می سوزاند، ضایع می كند و باعث تخریب آنها می شود.
درمان اولیه با شیمی درمانی و پرتو درمانی غالبا اندازه تومار را كاهش می دهد. با این وصف شیمی درمانی و پرتو درمانی درازمدت به نابودی بیشتر تومور منتج نمی شود.
زمانی كه بدن تحت تأثیر مسمومیت ناشی از شیمی درمانی و پرتودرمانی قرار می گیرد سیستم ایمنی در معرض خطر و نابودی واقع می شود بنابراین شخص ممكن است مقاومت خود را در برابر انواع مختلف عفونتها و پیچیدگیهای ناشی از آن از دست بدهد.
شیمی درمانی و پرتو درمانی می تواند باعث جهش ژنتیكی سلولهای سرطانی گردد و مقاوم و پایدار شود ونابود كردن آنها مشكل خواهد شد. جراحی می تواند باعث گسترش سلول های سرطانی به دیگر نقاط بدن شود.
یك راه مؤثر مبارزه با سرطان نرساندن غذا به سلولهای سرطانی است. نرساندن مواد غذایی مورد نیاز سلول برای جلوگیری از افزایش و چند برابر شدن تعداد سلولها است.
سلولهای سرطانی از چه موادی تغذیه می شوند قند تغذیه كننده سرطان است. با قطع مصرف قند یك عامل مهم تامین غذا برای سلول های سرطانی قطع می شود.
جانشین های قند نظیر
Spoonful Equal Nutra Sweet وغیره با Spartame A ساخته می شود و زیان آور است. یك جانشین طبیعی بهتر عسل مانوكا یا ملاس ناشی از قندسازی است لیكن مقدار مصرف آن باید بسیار اندك باشد. نمك سفره دارای افزودنی شیمیایی است كه رنگ آن را سفید كند.
جانشین بهتر نمك سفره نمك حاصل از آب دریا و یا Brags aminos است.
شیر باعث می شود كه بدن به خصوص در سیستم گوارش (معده و روده ها) مخاط درست كند. سرطان از مخاط تغذیه می كند. با قطع مصرف شیر و جانشین كردن آن با شیر سویا سلول های سرطانی در برابر بی تغذیگی قرار می گیرند.
سلول های سرطانی در محیط اسیدی مقاوم و پایدار می شوند. رژیم مبتنی بر گوشت قرمز اسیدی می شود و بهترین آن است كه ماهی خورده شود و به جای مصرف گوشت گاو مقدار كمی گوشت جوجه مرجح است. گوشت قرمز همچنین محتوی آنتی بیوتیك های دامی، هورمون های رشد و انگل است كه تماما به خصوص برای اشخاص مبتلا به سرطان آسیب رسان است.
رژیم با 08 درصد سبزی های تازه و آب میوه و بنشن، دانه های نباتی، آجیل ها و مقداری میوه بدن را در محیط قلیایی قرار می دهد. از غذاهای پخته شده شامل بنشن، حدود 02درصد می تواند به بدن برسد. آنزیم های زنده در آب سبزیجات تازه به آسانی جذب می شود و ظرف 51دقیقه به سطوح سلولی می رسد تا سلول های سالم را رشد كافی دهد و تقویت كند... برای به دست آوردن آنزیم های زنده به منظور ساختن سلول های سالم كوشش كنید آب سبزیجات تازه (بسیاری از سبزی های از جمله جوانه لوبیا) مصرف كنید و دو تا سه مرتبه در روز مقداری سبزی خام بخورید. آنزیم ها در حرارت 410 درجه فارنهایت (یا 04 درجه سانتیگراد) از بین می روند.
از خوردن قهوه، چای و شكلات كه دارای كافئین زیاد است پرهیز كنید. چای سبز جانشینی بهتر و دارای خواص ضدسرطان است. بهترین نوشیدنی آب است. برای جلوگیری از ورود توكسین های معروف (مواد سمی) و فلزات سنگین در آبهای لوله كشی به بدن، مصرف آب تصفیه شده یا فیلتر شده مناسب است. از خوردن آب های تقطیر شده پرهیز كنید.
هضم پروتئین گوشت قرمز سخت است و نیاز به مقدار زیادی آنزیم گوارشی دارد. گوشت هضم نشده كه در روده ها باقی بماند فاسد می شود و مسمومیت ایجاد می كند.
دیواره های سلول سرطانی دارای پوشش پروتئین خشن است. با صرف نظر كردن از خوردن گوشت یا كمتر خوردن آن آنزیم بیشتری برای حمله به دیواره های پروتئینی سلول سرطان آزاد می شود و به بدن امكان می دهد سلول های سرطانی را از بین ببرد.
بعضی مكمل ها: IP6
EF As Flor-ssence Essiac anti-oxidants vitamins mineralsetc) سیستم ایمنی را بهبود می بخشند تا سلول های مبارزه كننده و كشنده خود بدن را برای از بین بردن سلول سرطانی تقویت كنند. مكمل های دیگر نظیر ویتامین ای (E) توان برنامه ریزی كشتن سلول یعنی روش معمولی خلاصی یافتن از سلول های آسیب دیده، غیرضروری و غیرلازم بدن را دارند.
سرطان بیماری جسم و روح و روان است. داشتن روحیه مثبت و پیكار جو به شخص مبارزه كننده به سرطان كمك می كند كه به بقای خود ادامه دهد. خشم و عدم بخشش و تندخویی بدن را در برابر محیط پر تنش و ترشرویی قرار می دهد. بیاموزید كه روحیه ای توام با عشق و بخشندگی داشته باشید. بیاموزید كه همواره حالت آرامش و دلی آرام داشته باشید و از زندگی لذت ببرید.
سلول های سرطانی در محیط حاوی اكسیژن توان ماندن ندارند. ورزش روزانه و تنفس عمیق باعث می شود كه اكسیژن به لایه های سلولی برسد. اكسیژن درمانی روش دیگری برای از بین بردن سلول های سرطانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha