سلامت نیوز: مدیر عامل شركت پخش سها هلال وابسته به جمعیت هلال احمر از راه اندازی مراكز توزیع دارو هلال احمر در پنج استان دیگر كشور تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازبرنا، محمدی ظهوری مدیر عامل شركت پخش سها هلال وابسته به جمعیت هلال احمر از راه اندازی مراكز توزیع دارو هلال احمر در پنج استان دیگر كشور تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: گسترش مراکز توزیع دارو به سراسر کشور و تسهیل در دسترسی مردم به داروهای مورد نیاز از جمله برنامه‌های سازمان تدارکات و شرکت پخش سها هلال در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت است.

ظهوری با اشاره به این مطلب که تاكنون در 18 استان كشور مراكز توزیع داروی هلال احمر راه اندازی شده است، ادامه داد:  این مراكز در پنج استان همدان، سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، گیلان و خراسان جنوبی تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود، به طوری که مقدمات راه‌اندازی مرکز توزیع داروی خوزستان مستقر در اهواز نیز آماده شده و این مرکز تا یک ماه آینده آغاز به کار خواهد کرد.

مدیر عامل شركت پخش سها هلال افزود:سازمان تدارکات پزشکی وشرکت پخش سها هلال در راستای اهداف مقدس جمعیت هلال احمر و به عنوان بازوی اجرایی دولت و وزارت بهداشت در خدمت تحقیق سایت‌های کلان نظام و دولت در عرضه بهداشت و سلامت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha