سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه وضعیت بهداشت و درمان در وهله اول هنوز متولی مشخصی ندارد، معلوم نیست وزارت بهداشت متولی درمان است یا بیمه خدمات درمانی، شرکت نفت یا وزارتخانه​های دیگر. بنابرانی به نظر می​رسد نمی​توان در مورد سلامت مردم کل کشور به راحتی اظهار نظر کرد.

محمد جواد نظری مهر در گفت‌و‌گو با سینا گفت: «به دلیل وجود دفترچه‌های بیمه‌های مختلف و تعرفه‌های مختلفی که هر پزشکی برای خود ثبت کرده در کشور و همچنین صندوق​های متعدد​ بیمه‌ها شاهد از هم گسیختگی درامر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.»

وی اظهارداشت: «در این وضعیت هر وزارتخانه​ایی می‌تواند از این آب گل​آلوده ماهی بگیرد و تنها کسی که ضرر و خسارت می‌بیند مردم بوده و بزرگ‌ترین بدهکار نیز همیشه مردم هستند که از جیب خود بیشتر از آن چیزی که باید بپردازند، هزینه می‌کنند.»

نماینده مردم بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی افزود: «دولت وعده‌هایی به وزارت بهداشت و درمان داده بود از جمله پرداخت ۱۰درصد یارانه‌ها و درآمد مازاد نفت که هنوز به قول خود عمل نکرده و تا به امروز همچنان در حد حرف باقی مانده است. درنتیجه با این وضعیت پیش آمده بهتر است درب وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را ببندیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha