مدیر کل سلامت و کار وزارت بهداشت گفت: گزارش وزارت بهداشت از اقدامات صورت گرفته در این وزارتخانه در ارتباط با زباله های عفونی طی هفته آینده در اختیار دادستانی کل کشور قرار می گیرد و به طور حتم این گزارش فاقد ابهام و قابل دفاع خواهد بود.

گزارش وزارت بهداشت به زودی در اختیار دادستانی قرار می گیرد


به گزراش سلامت نیوز دکتر احمد جنیدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با درخواست مشاور اجتماعی دادستان کل کشور بنا شده گزارشی از اقدامات انجام شده در وزارت بهداشت در اختیار دادستانی قرار گیرد که طی هفته آینده این امر انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد : گزارش وزارت بهداشت به طور حتم برای دادستانی کل کشور قابل قبول خواهد بود و ابهامی در آن وجود نخواهد داشت.

از سوی دیگر مشاور اجتماعی دادستان کل کشور نیز گفت: بنا بود گزارش در مدت زمانی کوتاه در اختیارمان قرار گیرد که این امر محقق نشد اما با پیگیری های صورت گرفته مسئولان وزارت بهداشت قول مساعد داده اند طی هفته آینده گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته را جهت بررسی به دادستانی ارائه کنند .

گفتنی است، به دنبال پیگیری جدی دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم در ارتباط با ساماندهی زباله های بیمارستانی، مشاور اجتماعی دادستان کل کشور از مسئولان وزارت بهداشت خواست تا در مدت زمانی کوتاه گزارشی از اقدامات انجام شده در این وزارتخانه را در اختیار دادستانی کل کشور قرار دهد، اما با گذشت یک ماه هنوز این گزارش به دادستانی نرسیده است. 

به گزارش مهر، هفته گذشته موضوع عدم ساماندهی زباله های عفونی در کمیسیون اصل نود با حضور نمایندگان وزارت بهداشت ، شهرداری و سازمان حفاظت محیط زیست مطرح شد اما با توجه به اینکه بنا بود در این جلسه فقط موضوع مربوط به چگونگی نحوه صحیح امحاء زباله های عفونی مورد بررسی قرار گیرد، بنابراین گزارشی از اقدامات دستگاههای مسئول ، در این جلسه ارائه نشده است و ممکن است با ارائه گزارش وزارت بهداشت به دادستانی به عنوان مدعی العموم برخی از ابهامات در ارتباط با این موضوع مشخص شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha