سلامت نیوز :زن HIVمثبت که در پی ارتباط پنهانی با مردی، او و همسرش را مبتلا کرده بود، از سوی پلیس مشهد بازداشت شد.
 روزنامه جام‌جم نوشت:رسیدگی به این پرونده اوایل هفته گذشته در پی شکایت زنی از شوهرش، در دستور کار ماموران کلانتری سناباد مشهد قرار گرفت. شاکی به پلیس گفت: 4 سال است ازدواج کرده‌ام. در این مدت اختلافی با شوهرم نداشتم تا این که چند روز پیش با انجام آزمایش پزشکی متوجه شدم مبتلا به ایدز هستم. از چند ماه پیش به رفتارهای شوهرم مشکوک شده بودم، گمان می‌کنم او ارتباط غیراخلاقی داشته و همین موضوع زمینه‌ساز ابتلای من به ایدز شده است. وقتی ماجرا را با شوهرم در میان گذاشتم، حرف‌هایم را نپذیرفت و پس از مشاجره با من، خانه را ترک کرد. من هم به خانه پدری‌ام رفته و موضوع را با خانواده‌ام در میان گذاشتم. اکنون از شوهرم شکایت دارم، او زندگی‌ام را تباه کرده است. در پی این شکایت، شوهر او به مرکز پلیس احضار و بازجویی شد.
مرد جوان به پلیس گفت: چندی پیش زنی به عنوان مسافر سوار خودرویم شد. وقتی متوجه شدم سرپناهی ندارد و نیازمند کمک مالی است، تصمیم گرفتم به وی کمک کنم که در جریان این رفت و آمدها، ارتباطمان شکل گرفت. زن جوان گفته بود به خاطر اعتیاد شوهرش از او طلاق گرفته است. گمان نمی‌بردم او مبتلا به ایدز بوده و و ارتباط نامناسبم، مرا نیز به این بیماری گرفتار و زندگی‌مان را نابود می‌کند. با اطلاعات به دست آمده از این مرد، جستجوی ماموران برای دستگیری زن مبتلا به ایدز آغاز و او چند روز پیش دستگیر شد.
زن جوان در بازجویی گفت: شوهرم با اعتیادش زندگی‌مان را به تباهی کشانده بود؛ که از او جدا شدم. پس از جدایی متوجه شدم شوهرم مبتلا به ایدز بوده و من نیز گرفتار این بیماری شده‌ام. در این مدت از خانواده‌ام دور شده و در حومه شهر به تنهایی زندگی می‌کردم. چند بار هم تصمیم به خودکشی گرفتم که همسایه‌ها نجاتم دادند. با دستور قضایی،‌ تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha