سلامت نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری سه عضو یك كمپ غیرقانونی ترك اعتیاد در رشت به اتهام قتل یك معتاد خبرداد.

سرهنگ مجید مرآت در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در پی اعلام شكایت فردی مبنی بر مرگ مشكوك مردی 36 ساله‌اش در یكی از كمپ‌های ترك اعتیاد رشت، موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد: كارآگاهان در اجرای اظهارات مدیر كمپ مبنی بر این كه این شخص در درگیری با عوامل كمپ فوت كرده، بررسی خود را ‌روی سه كارمند كمپ معطوف كرده و به نتایجی رسیدند.

به گفته وی، این سه عوامل كمپ پس از تناقض‌گویی‌های زیاد در قبال دلایل پلیس لب به اعتراف گشوده و مدعی شده‌اند در اجرای دستور مدیریت كمپ از روش تنبیه نیز برای ترك اعتیاد معتادان استفاده كرده‌اند.

مرآت با اشاره به اعترافات متهمان، خاطرنشان كرد: متهمان در بازجویی‌های خود مدعی‌شده‌اند در هنگام فرار مقتول از كمپ وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و پس از بستن دست و پا و دهانش او را در داخل اتاقكی انداخته‌اند كه همین عامل منجر به مرگش شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینكه كارآگاهان در بررسی‌های خود از فعالیت غیرقانونی و بدون مجوز كمپ نیز باخبر شدند، به ایسنا گفت: مدیر كمپ نیز دستگیر و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی و با قرار بازداشت موقت راهی زندان شدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha