سلامت نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از نهایی شدن قرارداد تجهیز دستگاه‌های امحای زباله‌ بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد.

مسعود یاوری در گفت‌وگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت تجهیز بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به دستگاه‌های امحای زباله‌ بیمارستانی اظهار داشت: تجهیز دستگاه‌های امحای زباله‌ 23 بیمارستان این دانشگاه از 3 ماه گذشته آغاز شد و قرارداد آن نیز نهایی شد و به ثبت رسید.

وی افزود: تمام کارهای کارشناسی برای تجهیز دستگاه‌های امحای زباله‌ در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صورت پذیرفته است و امیدواریم با نهایی شدن این قرارداد مابقی بیمارستان‌های این دانشگاه نیز تا مدت کوتاه دیگر به دستگاه‌های امحای زباله‌ مجهز شوند.

یاوری در پاسخ به این پرسش که آیا بیمارستان‌هایی دانشگاه سابق ایران که پس از ادغام به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واگذار شده‌اند به این دستگاه‌های امحای زباله‌ تجهیز می‌شوند، تصریح کرد: بله، در این راستا بیشترین مشکل ما نیز به 7 بیمارستان از جمله فیروزآبادی، شهریار، رباط کریم، هفت‌تیر و موارد دیگر مربوط بود که به هیچ عنوان دستگاه امحای زباله‌ نداشتند که با قراردادهایی که بسته شد این بیمارستان‌ها نیز به این دستگاه‌ها مجهز می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: از  23 بیمارستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 16 بیمارستان در حال حاضر دارای دستگاه‌های امحای زباله‌ بیمارستانی هستند و بقیه بیمارستان‌ها نیز با قراردادهایی که دیروز و امروز نهایی شد تا مدت کوتاهی دیگر به دستگاه‌های امحای زباله‌ مجهز می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha