سلامت نیوز: افرادی که دارای عیوب انکساری هستند، بیشتر دچار مشکلات عضلانی می‌شوند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا، نورالدین كریمی نائب رئیس انجمن فیزیو تراپی ایران و رئیس دوازدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات اظهار داشت: این پدیده به ویژه با فعالیت‌هایی که نیاز به دید قوی تری دارد، تشدید می‌شود و اثرات تخریبی بیشتری بر روی سر ایجاد می‌کند.

وی افزود: همچنین افرادی که دارای شغل‌های هستند که طولانی مدت در وضعیت ثابت و بدون حرکت هستند عضلات کتف، شانه و گردن آن‌ها بیشتر دچار آسیب نقطه‌ای می‌شود.

کریمی ادامه داد: این آسیب عضلانی که به عنوان دردهای ماشه‌ای به نواحی سر و گردن و فکین هجوم می‌آورد دردی را همراه با تیر کشیدن در فرد ایجاد می‌کند و این امر باعث می‌شود گاهی فرد آن را با گردن درد اشتباه بگیرد که این مشکلات فقط با تغییر و درمان نقاط آسیب دیده توسط روش‌های ارائه شده از سوی فیزیوتراپ امکان پذیر است.

رییس دوازدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات در پایان بااشاره به برگزاری دوازدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات فقرات گفت: این سمینار با همكاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در تاریخ 7و8 دی ماه با شعار (شما به اندازه سلامت ستون فقرات خود سالم هستید) برگزار خواهد شد.

علاقمند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.uswr.ir مراجعه یا با شماره تلفن 22180039 تماس حاصل فرمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha