سلامت نیوز :رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی جمهوری اسلامی ایران و تیمی متشکل از اعضای این سازمان در ملاقاتی با سفیر سوریه بر حمایت جامعه پزشکی ایران از مردم سوریه در مقابل توطئه های غرب تاکید کردند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی جمهوری اسلامی ایران و تیمی متشکل از اعضای این سازمان در ملاقاتی با سفیر سوریه بر حمایت جامعه پزشکی ایران از مردم سوریه در مقابل توطئه های غرب تاکید کردند.
به گزراش سینانیوز، حامد حسن، سفیر سوریه در این ملاقات از ترور یکی از معروف‌ترین و زبردست‌ترین پزشکان کشور سوریه به نام دکتر "محمد عید" در یکی از شهرهای این کشور خبرداد و گفت: «رسانه​های غربی در اخبار خودشان هیچ اشاره​ای به این موضوع نکردند.»
دکتر محمد رئیس زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در گفت و گو با سفیر سوریه به معرفی سازمان پرداخت و از سفرهای پزشکان متخصص سازمان به کشور سومالی و کنیا خبر داد. وی در ادامه از بیمارستان‌های صحرایی برپا شده در مناطق محروم و همچنین امدادرسانی به مردم آن مناطق گفت.
در این ملاقات سفیر سوریه از تیم پزشکی ایران دعوت به عمل آورد که به کشور سوریه رفته و به ارائه کمک های پزشکی به مردم آن‌جا هم بپردازند وی گفت: «ما علاقه​مندیم ملت دوست ایران به ویژه جامعه پزشکی ایران که از نخبگان علمی هستند و ارتباط مستقیمی با مردم دارند، اطلاعات درستی از اوضاع کشور سوریه داشته باشند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha