سلامت نیوز: مرد جوانی به اتهام قتل همسر 17 ساله اش در پی نزاع خانوادگی در حالی بازداشت و به دستور مقام قضایی روانه زندان شد که تحقیقات قضایی برای کشف زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

ساعت 11 صبح چهارشنبه گذشته مرد جوانی با پلیس 110 تماس گرفت و گفت: همسر 17 ساله ام در خواب مرده است! به دنبال دریافت این خبر بلافاصله ماموران کلانتری کاظم آباد به سرپرستی سروان بیات (جانشین کلانتری) برای بررسی موضوع به آدرس اعلام شده واقع در توس 62 عزیمت کردند.

 آنان با مشاهده وضعیت اتاق در طبقه دوم ساختمان و همچنین آثار خونمردگی روی گونه و دهان زن 17 ساله، احتمال دادند که مرگ این زن در پی وقوع جنایت باشد.

لحظاتی بعد تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و ماموران انتظامی قاضی اسماعیل شاکر را در جریان ماجرای مرگ مشکوک تازه عروس قرار دادند. دقایقی بعد مقام قضایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم، پزشک قانونی و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل حادثه رفت و تحقیقات قضایی در این باره آغاز شد.

 مرد جوان (همسر متوفی) درباره چگونگی حادثه به قاضی ویژه قتل گفت: حدود 2 ماه با همسرم نامزد بودیم و از حدود 45 روز قبل نیز ازدواج کردیم و در این ساختمان زندگی می کردیم. شب حادثه نیز مشاجره ای بین من و همسرم آغاز شد که همسایه طبقه پایین ساختمان به منزل ما آمد تا مانع از دعوایمان شود اما صبح وقتی از خواب بیدار شدم دیدم بدن همسرم سرد است فکر کردم او سرما خورده بنابراین او را کنار بخاری گذاشتم تا گرم شود اما وقتی دیدم مرده است با ماموران انتظامی تماس گرفتم.

همسایه این زوج جوان نیز گفت: دیشب آن ها با هم دعوا می کردند که عروس خانم مرا صدا کرد و گفت: همسرم خیلی عصبانی است و من می ترسم. او از من خواست تا شب را نزد آن ها بخوابم. ما تا ساعت 2 بامداد هم بیدار بودیم ولی مشاجره آن ها قطع نمی شد و تازه عروس هم گریه می کرد که من او را دلداری می دادم ولی صبح که بیدار شدیم دیدم که عروس 17 ساله بیدار نمی شود که بعد فهمیدیم او مرده است.

پزشک قانونی نیز در معاینه مقدماتی جسد عنوان کرد که آثاری از خونمردگی روی گونه و لب متوفی وجود دارد اما نمی توان نظر قطعی درباره علت مرگ عنوان کرد. در بازرسی از منزل متهم مقداری موادمخدر به همراه آلات و ادوات استعمال آن نیز کشف شد که مرد جوان عنوان کرد من مواد مخدر مصرف می کنم.

قاضی شاکر پس از انجام تحقیقات مقدماتی دستور بازداشت مرد جوان را به اتهام قتل عمد و نگهداری و استعمال موادمخدر صادر کرد و او را برای انجام تحقیقات در اختیار ماموران کلانتری کاظم آباد قرار داد. متهم به قتل توسط ماموران دایره تجسس تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفت و درباره انگیزه اختلاف و مشاجره خود با همسرش گفت: ما از قبل با یکدیگر اختلاف داشتیم همسرم مدام مرا سرزنش می کرد که چرا سرکار نمی روم.

وی که دارای سابقه کیفری نیز هست ادامه داد: مشاجره لفظی همیشه بین ما وجود داشت دیشب هم بگو و مگوها بالا گرفت و با هم درگیر شدیم ولی ساعت 6 صبح متوجه شدم پیکر او سرد است. پس از این اظهارات، متهم روانه زندان شد تا تحقیقات تکمیلی در این باره انجام شود.
از سوی دیگر نیز پزشکان قانونی پس از معاینه جسد علت دقیق مرگ وی را منوط به انجام آزمایش های پزشکی کردند.


منبع: خراسان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha