سلامت نیوز: جوانی که ناخواسته در دام سه سرشاخه گلدکوئیست گرفتار شده بود وقتی راهی برای فرار از دست آن ها پیدا نکرد، خودش را از طبقه چهارم یک ساختمان پایین انداخت و جان باخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان، ۲۰ تیرماه امسال یکی از اهالی خیابان شهیددادمان در شهرک غرب با اورژانس تهران تماس گرفت و از سقوط جوانی از طبقه چهارم یک ساختمان خبر داد. دقایقی پس از این خبر صدای آژیر آمبولانس در خیابان پیچید اما زمانی که امدادگران بالای سر این جوان رسیدند او به دلیل شدت جراحات و خون ریزی شدید فوت کرده بود. سقوط این جوان مشکوک به نظر می رسید از این رو ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب مشغول تحقیق در این باره شدند.

بررسی های اولیه نشان می داد محلی که متوفی از آن سقوط کرده محلی برای تجمع اعضای شرکت غیرقانونی گلدکوئیست است و پس از مرگ جوان نگون بخت ۲۰ جوانی که در آن جا حضور داشتند متواری شده اند.

در همین حال معلوم شد متوفی به نام فرامرز چند روز قبل برای پیدا کردن کار به تهران آمده و قرار بود در این شرکت هرمی عضو شود. شهریاری، بازپرس جنایی تهران از افسران اداره دهم پلیس آگاهی خواست زوایای پنهان این ماجرا را کشف کنند. گام نخست تحقیقات یافتن ۲۰ جوان متواری بود. تجسس ها نشان می داد فردی به نام اصغر از چند ماه قبل محل وقوع حادثه را اجاره و آن جا را به پاتوقی برای تجمع اعضای گلدکوئیست تبدیل کرده است. به این ترتیب احمد و دو نفر از همدستانش بازداشت شدند و پشت میز بازجویی نشستند.

اصغر در این باره گفت: مدتی است سرشاخه گلدکوئیست هستم و افراد زیادی را جذب کرده ام اما در مرگ فرامرز نقشی ندارم و او خودش را از پنجره به بیرون پرت کرد.

جوانی به نام کریم که هنگام سقوط فرامرز کنار او بود نیز در این باره گفت: فرامرز بیکار بود و دایی اش به او قول داده بود در تهران برایش کار پیدا می کند اما چند روزی از آمدن فرامرز می گذشت و دایی اش نتوانسته بود برایش شغلی پیدا کند. صبح روز حادثه او را دیدم و چون حال و روز خوشی نداشت از او خواستم همراهم به خانه احمد بیاید تا حال و هوایش تغییر کند. از طرفی این فرصت خوبی بود تا او را نیز عضو گلدکوئیست کنیم. به همین دلیل در فرصتی مناسب من و اصغر و رحیم او را به اتاقی بردیم و مشغول صحبت با او شدیم. بعد از چند دقیقه وقتی فرامرز فهمید ما می خواهیم او را وادار کنیم عضو شرکت هرمی شود می خواست از اتاق خارج شود اما در بسته بود. فرامرز خیلی ترسیده بود و فکر می کرد ما می خواهیم او را برای عضویت در گلدکوئیست تحت فشار قرار دهیم. به همین دلیل در یک لحظه به طرف پنجره رفت و خودش را بیرون پرت کرد. او این کار را در یک لحظه انجام داد و ما نتوانستیم مانعش شویم.

اظهارات دستگیر شدگان نشان می داد آن ها در مرگ فرامرز مقصر هستند. به همین دلیل روز گذشته بازپرس شهریاری پرونده را با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرد و قرار است به زودی سه متهم به اتهام تسبیب در قتل شبه عمد در دادگاه از خود دفاع کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha