یکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴
سلامت نیوز: مردی كه متهم است برادر همسرش را با تزریق كردن هروئین به قتل رسانده به‌زودی در دادگاه كیفری استان البرز محاكمه می‌شود. این پرونده از دو‌سال قبل در پی ناپدید شدن جوان 26ساله‌ای به نام حمید به جریان افتاد و اكنون كیفرخواست علیه متهمان صادر شده است.

 زنی مسن، روز 12 خرداد‌ سال 88 به پاسگاه انتظامی نظرآباد كرج مراجعه كرد و خبر داد پسرش از 9 ماه قبل گم شده است. این زن درباره علت تاخیرش در طرح شكایت گفت: «حمید آخرین‌بار به خانه خواهرش رفت و بعد از آن دیگر از او خبری نشد در این مدت دختر و دامادم من را فریب دادند و هربار خواستم به پلیس خبر بدهم، می‌گفتند حمید به‌زودی برمی‌گردد ولی بالاخره صبرم تمام شد و تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس خبر بدهم.»ماموران بعد از شنیدن این گفته‌ها برای پی بردن به سرنوشت حمید، خواهر 33‌ساله او به نام پری و همسر 37‌ساله این زن به نام حسن را بازداشت كردند و به بازجویی از آنها پرداختند. پری در جریان تحقیقات گفت برادرش فوت شده است او توضیح داد: «من، شوهر و برادرم به هروئین اعتیاد داشتیم و روز حادثه حمید به خانه‌مان آمد تا مواد مصرف كند.

 او به شوهرم گفت دیگر كشیدن هروئین او را ارضا نمی‌كند، شوهرم هم پیشنهاد داد تزریق كند. او خودش مواد را آب كرد، در سرنگ كشید و به حمید تزریق كرد. بعد از آن برادرم بی‌هوش شد. ما فكر كردیم حالش به‌زودی خوب می‌شود اما دو روز گذشت و او به هوش نیامد تا اینكه مطمئن شدیم مرده است. حسن بعد از آن من و دخترم را تهدید كرد و گفت اگر درباره این موضوع به كسی حرفی بزنیم ما را می‌كشد. او سپس جسد را به یك گاوداری برد و در آنجا دفن كرد.»ماموران نشانی گاوداری را از پری پرسیدند. وقتی به آنجا رفتند با حفاری توانستند استخوان‌های حمید را پیدا كنند. بعد از آن حسن تحت بازجویی قرار گرفت.

او اتهام نقش داشتن در مرگ برادرزنش را انكار كرد و گفت حمید خودش مواد را تزریق كرد و من در این ماجرا نقشی نداشتم.كارآگاهان برای اینكه به اصل موضوع پی ببرند به بازجویی از دختر 15‌ساله متهمان پرداختند. او گفت: «من شاهد صحنه مرگ دایی‌ام نبودم. آن شب چند بار از خوب پریدم و دیدم مادرم گریه می‌كند و می‌گوید پدرم، دایی را كشت. پدرم مرد خوبی نیست. او من و مادرم را به هروئین معتاد و زندگی‌مان را خراب كرد.»بازپرس پرونده بعد از تكمیل تحقیقات مقدماتی حسن را متهم به قتل عمدی تشخیص داد و به این نتیجه رسید كه پری نیز در این قتل به شوهر كمك كرده است. به این ترتیب كیفرخواست علیه حسن به اتهام مباشرت در قتل و برای پری به اتهام معاونت در قتل صادر شد و آن دو به‌زودی پای میز محاكمه می‌روند.
منبع: روزنامه شرق

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha