در پی انتشار خبر توزیع «پلاك شناسایی» به بیماران مبتلا به دیابت و تماس‌های مكرر بیماران، رییس انجمن حمایت از بیماران دیابتی اعلام كرد: بیماران با مراجعه به مركز انجمن می‌توانند «پلاك شناسایی» را دریافت كرده و به عضویت انجمن حمایت از بیماران دیابتی درآیند.

دكتر شكور امیدی در گفت وگو با ایسنا افزود: این انجمن در تمام استانها شعبه دارد که بیماران می توانند در هر استان برای دریافت پلاك با در دست داشتن آخرین آزمایش قند خون،‌ دو قطعه عكس و فتوكپی شناسنامه به این مراكز مراجعه كنند.


امیدی با بیان اینكه هزینه «پلاك شناسایی» را خیرین تامین می‌كنند، تاكید كرد: بیمارانی كه توانایی پرداخت هزینه پلاك را ندارند، این پلاك را به طور رایگان دریافت می‌كنند.


وی همچنین گفت: بیمارانی كه دفترچه بیمه ندارند نیز با مراجعه به دفاتر انجمن می‌توانند دفترچه بیمه انفرادی را كه به تازگی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، دریافت كنند.


رییس انجمن حمایت از بیماران دیابتی گفت: بیماران تهرانی برای دریافت «پلاك شناسایی» به دفتر انجمن در تهران به نشانی تقاطع طالقانی ولیعصر(عج)، ساختمان اطمینان، طبقه دوم، واحد 7 مراجعه كنند.


همچنین بیماران برای كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66413369-021 تماس بگیرند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha