سلامت نیوز : شكل و قیافه خاصی ندارند، درست مثل همه آدم های دیگر در شهر رفت و آمد و زندگی می كنند. اما یك فرق مشترك با همه آنهایی دارند كه قرار است بی دردسر در شهر زندگی كنند و مشكلی برای بقیه به وجود نیاورند . اینها در پس قیافه به ظاهر آرامشان چهره ای شیطانی دارند كه اساس خانواده‌ها را ویران می كنند اما هیچ اثری از خود بر جای نمی‌گذارند. فروشندگان مواد مخدر در تمام لایه های شهر پخش شده اند و در سایه آرامشی كه برای خود و نگون بختی كه برای دیگران ساخته اند زندگی می كنند.

 تهران امروز نوشت : هدف گذاری اعتیاد از سوی این افراد فقط مختص به یك قشر خاص نمی شود زنان،‌كودكان، دانش‌آموزان، فارغ التحصیلان دانشگاه ها و افراد تحصیلكرده از كسانی هستند كه این افراد برای رسیدن به اهداف شومشان آنها را هدف گرفته اند.

اما با وجود تمام هشدارهایی كه كارشناسان در خصوص افزایش اعتیاد در جامعه و مدارس می دهند، وزارتخانه ای چون آموزش و پرورش به جای اقدامات پیشگیرانه دانش آموزان معتاد را از مدرسه اخراج كرده و مدعی می شود كه هیچ دانش آموز معتادی در مدارس وجود ندارد و به نظر می‌رسد مسئولان این وزارتخانه با انكار واقعیتی كه اظهر من‌الشمس است بیشتر در راه پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان گام برداردتا حل این مشكل.

گزارش تحلیلی تهران امروز هشداری است در خصوص افزایش اعتیاد در بین قشرهای مختلف جامعه؛ از مادران گرفته تا روشنفكران و تحصیلكردگان و قشر مرفه و فقیر جامعه! در روزهای آینده نیز با ارائه اطلاعات بیشتر در این‌باره گزارش‌هایی منتشر خواهد شد. واقعیت این است كه تاكنون اقدامات پیشگیرانه دستگاه‌های مرتبط با حوزه اعتیاد نتوانسته كارآمدی مناسبی داشته باشد. تمام تلاش كارشناسان و فعالان حوزه آسیب‌های اجتماعی این است كه با ارائه هشدارهای لازم نسبت به تدوین برنامه‌های اصولی و كارآمد در جهت اقدامات پیشگیرانه كمك نمایند. روزنامه تهران‌امروز وظیفه خود می‌داند كه ضمن شنیدن نظرات كارشناسان این حوزه نسبت به اخذ مصاحبه‌های تفصیلی با مسئولان مربوطه اقدام كند كه مصاحبه‌های این مسئولان را در شماره‌های آتی خواهید خواند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha