سلامت نیوز : با توجه به تلاش گسترده ناتوی فرهنگی توسط مافیای مواد مخدر در كشور و با توجه به وضعیت درآمد اقتصادی و پایگاه اجتماعی افراد (با توجه به هرم سنی آنها) با تبلیغات مورد پسند هر پایگاه اجتماعی و قشر وابسته به آن و در نظر گرفتن سلیقه‌ها و علایق آنها اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر مختلف نموده است.

تهران امروز نوشت : یكی از قشرهای مورد هدف در این زمینه بانوان میانسال هستند. مافیای مواد مخدر برای این بانوان با تبلیغاتی مانند افزایش انرژی و نشاط، لاغری و بازشدن چین و چروك پوست سعی می‌كند مواد مورد نظرش را به فروش برساند. كه البته در این زمینه موفق بوده و بانوان زیادی هم علاقه مند به استفاده از این داروها شده‌اند. همه اینها در حالی است كه ماده اصلی این داروها «آمفی تامین» یا همان «شیشه» است.

دیده شده كه تعداد زیادی از این بانوان بعد از دو یا سه بار مصرف اعتیاد شدید به این مواد پیدا كرده و در بعضی مواقع دچار توهم، هم شده‌اند. بنابراین كلیه داروهای ماهواره‌ای به هر شكل و موضوع مشكوك بوده ونباید بدون تحقیق مصرف شود. چرا كه این نوع تبلیغات یك حیله برای آلوده كردن مادران ایرانی است. مادرانی كه در اثر ناآگاهی چاقی را برای خود مصیبت می‌دانند و به خاطر رها شدن از آن حاضرند هر ماده‌ای حتی شیشه را هم مصرف كنند! غافل از اینكه تعدادی از این مادران با مصرف همین داروها دچار توهم شده و حتی بچه خود را كشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha