سلامت نیوز: مراسم تودیع طلایی و معارفه‏ باقری رئیس جدید مرکز پزشکی شهید مدرس با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صورت پذیرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، رامین طلایی رئیس سابق مرکز پزشکی شهید مدرس در سخنانی خود ضمن ارایه گزارشی اجمالی از عملکرد خود در دوران مسوولیت،‌ از همکاری‌های بی‌شائبه معاونان، مسئولان بخش‌ها و واحدهای درمانی و اداری و تمامی همکاران مرکز در پیشبرد اهداف بیمارستان قدردانی کرد.

وی با اشاره به تکمیل پروژ‌ه‌هایی نظیر آزمایشگاه و لابی بیمارستان که با همکاری و تلاش همه‌جانبه تمامی همکاران به اتمام رسید، ناتمام ماندن برخی از برنامه‌ها و پروژه‌ها را هم یادآور شد.

در ادامه مراسم عبدالحمید باقری رئیس مرکز پزشکی شهید مدرس با اشاره به سوابق تحصیلی و کاری خود از حسن اعتماد ریاست دانشگاه قدردانی کرد.

وی در سخنانی با اشاره به خوشنامی و معروفیت مرکز پزشکی شهید مدرس به ‌ویژه در بخش قلب بر توسعه‌ بخش‌های داخلی و جراحی قلب تاکید کرد و برخی معیارهای جهانی برای رتبه‌بندی بیمارستان‌ها، نظیر برنامه‌ریزی استرتژیک، مشتری مداری را برشمرد و ابراز امیدواری کرد با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در این مرکز نظیر اساتید برجسته ، همکاران و فضای فیزیکی مناسب بتوان در جهت ارتقای هر چه بیشتر این بیمارستان گام‌های مؤثّری برداشت.

در ادامه مراسم حسن ابوالقاسمی سرپرست دانشگاه نیز در سخنانی خود ضمن تأکید بر لزوم حرکت همه‌جانبه‌ تمامی بخش‌ها و مراکز به سمت هدفی مشخّص، نقش مدیریت در این زمینه را بسیار مهم و مؤثّر بر شمرد.

سرپرست دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از ویژگی‌های مدیر لایق تأکید کرد: یک مدیر خوب باید دارای ویژگی هایی نظیر ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی، الگو بودن و کم توقّع بودن باشد و اصطلاحاً باید وقت بگذارد که در این صورت کارکنان تحت امر آن مدیر به شایستگی از وی تبعیت خواهند کرد.

ابوالقاسمی در ادامه سخنان خود افزود: همواره در مدیریت بیمارستان بحثِ توجه به بیمه‌ها و اصلاح مسایل مالی مطرح است، بنابراین توجه به برخی مباحث مالی دیگر نظیر صرفه‌جویی در بسیاری از منابع مورد غفلت واقع شده از اهمّ دغدغه‌های مدیران است.

سرپرست دانشگاه در پایان سخنان خود با اشاره به ناگزیر بودن تغییرات مدیریتی، اصل مهم را استفاده‌ بهینه هر مدیر از فرصت موجود عنوان کرد و هرگونه توسعه و تغییری را منوط به وجود منفعت آن برای مرکز مربوطه دانست و برخی برنامه‌ها و پروژه‌های آتی در رابطه با ترغیب و ایجاد انگیزه‌ مضاعف در اساتید تمام وقت را یادآور شد.

در پایان مراسم مذکور با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی سرپرست دانشگاه و سایر همکاران از رامین طلایی تقدیر به عمل آمد و ابلاغ باقری نیز قرائت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha