سه‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 39016

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان این که کیفیت نان پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در سراسر کشور با وجود تبلیغات گسترده، دچار افت محسوسی شده است، گفت: در ابتدای اجرای قانون این قانون کیفیت نان افزایش مناسب بود ولی پس از آن نبود نظارت موجب شد که کیفیت نان افت شدیدی داشته باشد.

سلامت نیوز: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان این که کیفیت نان پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در سراسر کشور با وجود تبلیغات گسترده، دچار افت محسوسی شده است، گفت: در ابتدای اجرای قانون این قانون کیفیت نان افزایش مناسب بود ولی پس از آن نبود نظارت موجب شد که کیفیت نان افت شدیدی داشته باشد.

محمد کرمی‌راد در گفت‌وگو با خانه ملت تصریح کرد: مشکل کیفیت نان فقط در روزهای ابتدایی اجرای قانون مناسب بود و پس از گذشت اندکی از زمان اجرای این قانون کیفیت نان دیگر به روزهای ابتدایی خود برنگشت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع کیفیت نداشتن نان مربوط به نقطه خاصی از کشور نمی‌شود و جامعیت کلی و ملی دارد.

وی ‌ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که برای افزایش کیفیت نان شد مسئولان دولتی کیفیت نامناسب گندم، آرد و روش اشتباه پخت نان را از علت‌های کیفیت پایین نان برشمردند.

کرمی‌راد یادآور شد: دلایل مطرح شده از سوی مسئولان دولتی به هیچ وجه قانع‌کننده نیست زیرا با افزایش نظارت‌ها در اوایل اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، کیفیت نان افزایش پیدا کرد.


نبود نظارت اصلی‌ترین علت کیفیت پایین نان

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم، با اشاره به تذکر کتبی خود در نشست علنی  هفته گذشته مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کشور، گفت: وزیر صنعت، و معدن و تجارت مسئول مستقیم پیگیری افزایش کیفیت نان بوده و وزیر کشور نیز باید با پیگیری از طریق فرمانداری‌ها برای ارتقای کیفیت نان، را پیگیری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha