سلامت نیوز : دستیار تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: استفاده از رایانه، تلویزیون و دکوراسیون فلزی در منزل سردی و خشکی بدن را افزایش می‌دهد.
 
محمود خدادوست در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: زندگی شهرنشینی موجب افزایش سردی و خشکی بدن افراد شده همچنین امروزه استفاده از دکوراسیون فلزی موجب بروز سردی بدن می‌شود.

وی گفت: سیستم هوشمند بدن انسان به سمت گرمی تمایل بیشتری دارد و بسیاری از افراد دوست دارند که دکوراسیون منزلشان از جنس چوب باشد و حتی بسیاری از آنها در آشپزخانه‌ها کاغذهایی با طرح چوب بر کابینت‌های فلزی می‌چسبانند که این نشان دهنده تمایل بدن به سمت گرمی است.

دستیار تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: استفاده از کامپیوتر و تلویزیون موجب افزایش سردی و خشکی بدن می‌شود که بروز خشکی تمام ارگان‌های بدن را موجب می شود.

خشکی بدن در باروری تأثیر می‌گذارد

خدادوست بیان داشت: خشکی بدن در باروری نیز تأثیر منفی می‌گذارد. سبک زندگی باید به گونه‌ای اصلاح شود که بدن به حالت تعادل برگردد تا بسیاری از مشکلات برطرف شود.

وی افزود: ترافیک و هوای آلوده نیز از مسائلی است که می‌تواند خشکی بدن را افزایش دهد و بهتر است افراد هر از گاهی به مناطق خوش آب و هوا سفر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha