سلامت نیوز : سرپرست مركز فوریت‌های پزشكی استان آذربایجان‌شرقی از مسمومیت 17نفر با گاز مونواكسیدكربن در مركز ترك اعتیاد، جاده تبریز تهران، نرسیده به پلیس‌راه، خبرداد.
حبیب حسین‌قلی‌زاده گفت: این حادثه ساعت 1:29 دقیقه بامداد جمعه به وقوع پیوست كه طی آن، 17 معتادی كه دوره درمان خود را سپری می‌كردند، با احساس سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و عدم‌تعادل مراتب را به مركز فوریت‌های پزشكی استان گزارش دادند.اوگفت: با گزارش این خبر به مركز فوریت‌های پزشكی استان، آمبولانس‌های مراكز، 11، 10، 9و یك تبریز و نیز شیبلی بستان‌آباد، به محل اعزام و مصدومان را به بیمارستان‌های 29بهمن، امام‌رضا(ع)، سینا و عالی‌نسب منتقل كردند.

حسین‌قلی‌زاده علت وقوع این حادثه را استفاده از دودكش غیراستاندارد، عدم ورود اكسیژن لازم به محیط و نیز نقص فنی در بخاری عنوان كرد و از مردم خواست رعایت نكات ایمنی را جدی گرفته و در صورت بروز نقص فنی در وسایل گازسوز، حتما علت‌یابی كنند. او همچنین از واژگونی یك دستگاه پژو 206 در جاده تهران _ تبریز بعد از كرگان خبرداد و افزود: در این حادثه یك نفر فوت و یك نفر مصدوم شد. حسین‌قلی‌زاده علت این حادثه را لغزنده‌بودن سطح جاده عنوان كرد و از رانندگان خواست تا در صورت لغزنده بودن جاده‌ها سرعت مطمئنه را رعایت كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha