یکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 39333
سلامت نیوز: یک آسیب‌شناس مسائل اجتماعی گفت: زنان در 95 درصد پرونده های همسرکشی با نقشه قبلی شوهران خود را به قتل می رسانند.

مجید ابهری در گفتگو با مهر اظهار داشت: بر اساس آمار ها مردان بدون نقشه قبلی و به صورت آنی مرتکب قتل همسران خود می شوند اما زنان در 95 درصد قتل ها با نقشه قبلی و کمک شخص سوم شوهران خود را از پا در می آوردند. زن در این میان نقشه اغفالگر را داشته و با دادن وعده هایی مانند ازدواج ، پول و.... مرد دیگری را فریب داده و او را برای قتل همسرش ترغیب می کند.

وی افزود: خشونت در پرونده های همسرکشی افزایش یافته است به طوری که پیش از این زنان برای قتل شوهران خود از روش هایی مانند قتل در خواب، سم و .... استفاده می کردند که طی سال های اخیر شاهد قتل با ضربه های کارد، مثله کردن و یا سوزاندن جسد مقتول هستیم.

این کارشناس ادامه داد: مردان اغلب بر اثر عصبانیت مرتکب قتل می شوند و پس از دستگیری از کار خود ابراز پشیمانی می کنند. از سوی دیگر 80 درصد مردان همسرکش معتاد به مواد مخدر صنعتی بوده که بر اثر سوظن ناشی از توهم مصرف مواد مخدر دست به جنایت می زنند.

وی در پایان به نقش شبکه های ماهواره ای در افزایش همسرکشی در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه سریال های این شبکه رواج دهنده عشق های مثلثی در کشور است که پایان این عشق های غربی جنایت خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha