سلامت نیوز : مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت ویرایش اطلاعات داوطلبان بیست و نهمین دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی را تا روز شنبه ۱۰ دی تمدید کرد.

به گزارش سینانیوز، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام کرد: «مهلت ثبت ­نام و ویرایش آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی تا ساعت ۲۳ روز شنبه ۹۰/۱۰/۱۰ تمدید می‌­گردد.»
کسب حداقل ۶۰% نمره کل در هر یک از مراحل آزمون کتبی و شفاهی اعم از OSCE و.... الزامی است. شایان ذکر است کف عنوان شده مشمول کلیه شرکت کنندگان با سهمیه‌های مختلف نیز می‌گردد.
همچنین طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، کلیه فارغ التحصیلان رشته بیماریهای داخلی که در حال انجام خدمات قانونی ضریب k با توجه به سهمیه پذیرش خانمها، می باشند (بدون محدودیت زمانی از آغاز خدمات) در صورت عدم وجود غیبت در این دوره مجاز به شرکت در رشته فوق تخصصی نفرولوژی شناخته می شوند شایان ذکر است کسب مجوز نهایی جهت تعیین مشمولین نهایی این اطلاعیه از معاونت درمان وزارتی با استعلام این دبیرخانه انجام خواهد پذیرفت ضمنا گواهی انجام کار از معاونت درمان محل خدمت دریافت و به همراه سایر مدارک ارسال گردد.
لازم به ذکر است این آزمون در روز ۱۳ بهمن ۹۰ در ۲۴ رشته برگزار می‌شود و پس از آن آزمون شفاهی نیز در روزهای جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha