سلامت نیوز : دبیر کمیته ملی شیر مدرسه گفت: در گام دوم عرضه شیر در مدارس ، دانش آموزان دختر دوره متوسطه ، شیر دریافت می کنند.
 
علیرضا کریمیان در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: زمان آغاز عرضه شیر به این دانش آموزان به شرایط بسیاری بستگی دارد اما حتی اگر از ابتدای سال 91 آغاز شود با احتساب توزیع شیر حین برگزاری امتحانات به تعهدات خود برای توزیع70 نوبت شیر عمل می کنیم.
وی روند توزیع شیر را در مدارس کشور ،عادی و مطلوب دانست و گفت: در نخستین مرحله دریافت اعتبار شیر مدارس ،50 میلیارد تومان به استان ها ابلاغ کردیم تا مطالبات کارخانه ها را حتی زودتر از موعد مقرر پرداخت کنند تا در ادامه روند عرضه شیر اعتماد سازی شود.
کریمیان افزود:هیچ شهری نیست که شیرتوزیع نشده باشد و در نخستین گام، نونهالان مراکزمهد کودک زیرپوشش آموزش و پرورش و بهزیستی ودانش آموزان دوره های ابتدایی و راهنمایی درحال دریافت شیرهستند.
وی گفت: برای تامین و عرضه70 نوبت شیر درجامعه هدف دانش آموزی به 215 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بدون هیچ مشکلی تامین می کند.
طرح توزیع شیر در مدارس کشور از ده سال قبل در حال اجراست. پارسال همه مراکز متوسطه دخترانه در کشور و نیز مراکز متوسطه پسرانه در12 استان زیرپوشش این طرح قرار داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha