سلامت نیوز: معاون پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی از راه اندازی و فعالیت 277 پایگاه سلامت روان در استانهای مختلف کشور خبر داد.

دکتر فرهاد اقطار در گفتگو با مهر افزود: پایگاههای سلامت روان توسط جمعیت همیار یاران در شهرهای مختلف ایجاد می شود و دراین پایگاهها نیروهایی را در زمینه های مختلف مانند آسیب های نوپدید در جامعه آموزش می دهیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سال آینده نیز با جدیت دنبال خواهد شد، تاکید کرد: براساس برنامه ریزیهای مختلف و براساس نیاز استانها پایگاههای سلامت روان ایجاد می شود.

معاون پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: مراجعه کنندگانی که به این پایگاهها مراجعه می کنند اغلب افرادی هستند که در معرض آسیب بوده و یا افرادی که قصد کسب اطلاعات از آسیبهای نو پدید جامعه را دارند به همین دلیل برای این افراد دوره های آموزشی برگزار می شود.

اقطار از ایجاد برنامه و طرحهایی برای افراد حاشینه نشین در شهرها خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این افراد بیشتر در معرض آسیب هستند به همین دلیل برای کاهش آسیب و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی برنامه هایی را برایشان از سوی سازمان اجرایی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha