پزشکی قانونی در گزارش خود علت مرگ 5 عضو یک خانواده بندرعباسی را تولید سمی ناشناخته در بدن قربانیان به دلیل غذای مصرفی اعلام کرد.

غذای آماده به مصرف منجر به مرگ یک خانواده 5 نفری شد
سلامت نیوز: پزشکی قانونی در گزارش خود علت مرگ 5 عضو یک خانواده بندرعباسی را تولید سمی ناشناخته در بدن قربانیان به دلیل غذای مصرفی اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، 28 خرداد امسال اعضای یک خانواده ساکن بندرعباس در پی بازگشت از جیرفت چند عدد کنسرو ماهی، بادمجان و مقداری سوسیس خریدند و صرف کردند.

چند ساعت بعد هم مرد خانواده همراه پدر زن و خواهر زنش راهی محل کارشان شدند.ساعت 10 صبح 29 خرداد، «کلثوم» و سه فرزندش به نام های مهدی (یک ساله)، فاطمه و علیرضا (6 ساله) به دلیل حالت تهوع به بیمارستان خاتم الانبیا منتقل شدند و در ساعت 11 و 50 دقیقه همان شب «علیرضا» دچار اختلال قلبی شد و جان سپرد.

دو کودک دیگر هم برای مداوا به بیمارستان کودکان منتقل شدند، اما تلاش پزشکان برای نجات جانشان موثر واقع نشد و آن ها نیز فوت کردند. مادر خانواده هم به دلیل افت فشار خون و نارسایی قلبی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد.ساعت 10 همان شب (29 خرداد) نیز «خویبار» - پدر 70 ساله کلثوم - در بیمارستان به دلیل اختلال تنفسی و ایست قلبی جان باخت.

«کلثوم» هم پس از یک هفته روی تخت بیمارستان فوت کرد.پس از مرگ پنج عضو این خانواده پرونده با دستور بازپرس جنایی بندرعباس در اختیار گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی بندرعباس قرار گرفت.

اجساد قربانیان نیز برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.سرهنگ قطب زاده - رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان- در تشریح روند رسیدگی به این پرونده در اداره آگاهی گفت: متخصصان پزشکی قانونی در گزارش اولیه خود علت مرگ را تولید سمی ناشناخته در بدن قربانیان به دلیل غذای مصرفی اعلام کرد.

با این گزارش موضوع عمدی بودن ماجرا رد شد و پرونده هم اکنون در دادسرا درحال رسیدگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha