سلامت نیوز: ردپای مرد جنایتکار که عامل آدم ربایی های سریالی در شیراز است در سه قتل هولناک کشف شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، رسیدگی به پرونده مرد تبهکار از اواخر سال گذشته همزمان با ناپدید شدن مرموز پسر بچه 12 ساله ای به نام محمد در شیراز، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

پدر محمد در تحقیقات به ماموران گفت: امروز پسرم برای انجام کاری از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت در این مدت به هرجایی که احتمال می دادیم آنجا باشد سر زدیم اما ردی از او به دست نیامد. هیچ وقت او دیر به خانه نمی آمد به همین خاطر احتمال می دهم برای او اتفاقی ناگوار رخ داده باشد.

پس از این شکایت ماموران با دریافت مشخصات پسر بچه ناپدید شده تحقیقات برای یافتن او را آغاز کردند. در حالی که هیچ ردی از محمد در دست نبود پدر او هراسان با مراجعه به پلیس از تماس فردی ناشناس با خانه اش خبر داد و افزود: ساعتی قبل مرد ناشناسی با خانه ما تماس گرفت و ادعا کرد محمد را ربوده است. او برای آزادی پسرم درخواست 30 میلیون تومان کرده و گفته اگر موضوع را به پلیس اطلاع دهم دیگر پسرم را نمی بینم.من وضع مالی خوبی ندارم و فراهم کردن این پول برایم سخت است.

کارآگاهان که در برابر یک پرونده آدم ربایی پیچیده قرار گرفته بودند بلافاصله تیم ویژه ای را تشکیل داده و تجسس ها برای شناسایی و دستگیری مرد آدم ربا آغاز شد.

ماموران در نخستین گام به ردیابی تماس های مرد آدم ربا پرداخته و دریافتند او از تلفن همگانی تماس گرفته و بسیار حرفه ای عمل می کند.مرد تبهکار در تماس های خود تهدید می کرد اگر پول درخواستی آماده نشودگروگان خود را می کشد.او در یکی از تماس ها از اصفهان زنگ زده بود که این موضوع باعث طرح فرضیه انتقال گروگان به اصفهان شد.

او همچنین چند بار برای دریافت پول قرار گذاشت اما در محل قرار حاضر نشد.کارآگاهان در جریان تحقیقات پلیسی موفق به کشف سرنخ هایی از مرد آدم ربا شده بودند اما ناگهان ارتباط او با خانواده گروگانش قطع شد. قطع تماس باعث شد ماموران احتمال قتل گروگان 12 ساله را مطرح کنند.

کشف جسد در بیابان

تجسس ها ادامه داشت تا اینکه مردی در تماس با پلیس شیراز از کشف جسد پسر بچه ای در بیابان های حاشیه شهر خبر داد.
دقایقی بعد تیمی از ماموران مبارزه با جرایم جنایی همراه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شده و با صحنه تکان دهنده ای روبرو شدند.جسد متعلق به پسر بچه ای بود که بر اثر اصابت گلوله به سرش از پا در آمده بود. دست و پاهای مقتول نیز با طناب بسته شده بود.

در ادامه  پدر محمد به پزشکی قانونی منتقل شد که او پس از مشاهده جسد موفق به شناسایی پسرش شد.

با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه ای شد و تیم جنایی تلاش های گسترده ای را برای دستگیری گروگانگیر جنایتکار آغاز کردند. ماموران می دانستند با مرد خشنی روبرو هستند که احتمال وقوع هر جرم دیگری از سوی او متصور است.

فرار دومین گروگان

درحالی که تحقیقات به بن بست رسیده بود پسر بچه ای همراه پدرش به اداره آگاهی استان فارس مراجعه کرد و راز آدم ربایی ناکام مرد جوانی را فاش کرد.پسر بچه که دچار وحشت شده بود به کارآگاهان گفت: امروز در حال بازی در خیابان بودم که مردی مرا به زور داخل صندوق عقب خودرویش انداخت. او سریع از محل دور شد که با ضربه های لگد در را باز کرده و موفق به فرار شدم.

با این شکایت احتمال وقوع دو آدم ربایی از سوی یک نفر قوت گرفت و با کمک شاکی سرنخ های خوبی از مرد تبهکار به دست آمد.

وقوع سومین آدم ربایی مشابه

پلیس می دانست مرد تبهکار حدود 30 سال سن دارد و با یک دستگاه خودروی پراید طعمه های خود را به صورت کاملا حرفه ای می رباید.او در ارتکاب جرایمش بسیار خشن عمل می کرد و هیچ ردی از خود باقی نمی گذاشت.

بررسی ها ادامه داشت تا اینکه چندی قبل او سومین قربانی خود به نام مهدی را ربود و در تماس با خانواده اش درخواست پول کرد. با توجه به اینکه احتمال داشت مرد جنایتکار این قربانی خود را هم به قتل برساند بلافاصله چند تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس وارد عمل شده و با ردیابی های تخصصی عامل آدم ربایی های سریالی را دستگیر کردند.

اعتراف به قتل و آدم ربایی

مرد تبهکار به نام حسن پس از انتقال به اداره آگاهی منکر قتل پسر 12 ساله و آدم ربایی ناکام شد اما پس از روبرو شدن با مدارک پلیسی و دومین طعمه اش لب به اعتراف گشود و جزییات قتل نخستین گروگان خود را فاش کرد. یک قبضه اسلحه نیز از مخفیگاه او کشف شد.

کشف ردپای مرد گروگانگیر در 2 جنایت دیگر

در ادامه تحقیقات تیم جنایی بررسی احتمال وقوع جرایم دیگر در پرونده مرد گروگانگیر را آغاز کرده و با 2 جنایت کشف نشده روبرو شدند که مشابه شگرد حسن بود. با کشف این سرنخ بازجویی ها از تبهکار خشن آغاز شد که او منکر ارتکاب این قتل ها شده است. اما سرنخ های موجود در پرونده پلیس را در یک قدمی کشف راز این دو جنایت قرار داده است.

از سوی دیگر مشخص شد حسن در این مدت در شهرهای اصفهان، اراک، کرج و تهران حضور داشته که تحقیق بر روی فرضیه ارتکاب جرایم در این شهرها نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

اطلاع رسانی بزودی انجام می شود

معاون اجتماعی پلیس استان فارس نیز درباره آخرین وضعیت این پرونده اعلام کرد، تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد و بزودی با تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی درباره جزییات این ماجرا و تعداد قتل های ارتکابی مرد تبهکار انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha