چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۰
سلامت نیوز: محمد جعفری- زورگیری با ساطور، اتهام ۳نوجوان ۱۵ساله است که برای آن دستگیر و زندانی شده اند. ۳ متهم بعد از آن که گوشی تلفن همراه یک جوان ۱۸ساله را با تهدید ساطور از او سرقت کردند در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان، عصر روز دوشنبه جوان ۱۸ساله ای به نام حمزه به کلانتری شهر ری رفت و گفت ساعتی قبل ۳پسر کم سن و سال تلفن همراهش را سرقت کرده اند. او در این باره گفت: چند دقیقه قبل از پارک نزدیک خانه مان در دولت آباد رد می شدم که سه پسر کم سن و سال دورم را گرفتند. آنها در یک لحظه به من حمله کردند و یکی از آنها یک ساطور بزرگ به طرفم گرفت و شروع به تهدید کرد. او گفت اگر تلفن همراهم را به او ندهم با ساطورش من را می کشد. من هم از ترس تلفن همراهم را که تعداد زیادی عکس خانوادگی داخلش بود به او دادم. فکر می کردم با این کار آنها دیگر آسیبی به من نمی زنند اما با ساطور دستم را زخمی و سپس فرار کردند.

در پی این شکایت گروهی از ماموران به محل وقوع حادثه رفتند تا با جست وجوی آن حوالی سه نوجوان خطرناک را دستگیر کنند. درحالی که ساعتی از شروع جست وجوهای پلیس گذشته بود ماموران با کمک شاکی یکی از متهمان را به نام حسن در یک گیم نت شناسایی و دستگیر کردند. او که از دیدن ماموران وحشت کرده بود همان ابتدا اتهامش را پذیرفت و در ادامه دو همدست دیگرش به نام های داوود و یوسف را نیز به پلیس معرفی کرد.

به این ترتیب صبح دیروز سه متهم به دادگستری شهر ری منتقل شدند و از سوی سوری، بازپرس شعبه پنجم تحت بازجویی قرارگرفتند.

حسن در این باره گفت: سه نفری باهم بودیم که تصمیم گرفتیم زورگیری کنیم. به همین دلیل داوود از خانه شان یک ساطور آورد و سپس سه نفری وارد پارک شدیم. چند دقیقه آنجا بودیم اما کسی که زورمان به او برسد و بتوانم اموالش را سرقت کنیم پیدا نکردیم. چند دقیقه گذشت تا این که پسر جوانی را دیدیم و چون پارک خلوت بود سه نفری به او حمله کردیم و داوود با ساطورش او را تهدید کرد. پسر جوان خیلی ترسیده بود. به همین دلیل تلفن همراهش را به ما داد. ما هم بعد از گرفتن گوشی او را داخل چمن ها هل دادیم و از آنجا فرار کردیم. به رغم این که متهمان فقط یک شاکی داشتند اما شواهد نشان می داد آنها سرقت های بیشتری را مرتکب شده اند. به همین دلیل تحقیقات از آنها ادامه یافت تا این که متهمان اقرار کردند پیش از این از دو نفر دیگر نیز با این ترفند سرقت کرده اند.

براساس این گزارش هم اکنون سه متهم ۱۵ساله در بازداشت به سر می برند وتحقیقات از آنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha