چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴
سلامت نیوز: به یكی دیگر از خواهرانش نظر سوء دارد دست به قتل او زد و در دادگاه كیفری استان فارس محاكمه شد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ، مرد جوان كه چهار سال قبل شوهرخواهرش را به ضرب گلوله به قتل رسانده و جسدش را به آتش كشیده بود وقتی در جایگاه حاضر شد، گفت برای جلوگیری از آبروریزی كه شوهرخواهرش به بار آورده بود او را به قتل رساند.

در ابتدای جلسه محاكمه نماینده دادستان شیراز كه در شعبه 5 دادگاه كیفری‌ استان فارس حاضر شده ‌بود، گفت متهم حاضر در جلسه دادگاه كه 36 ساله و اهل شیراز است چهار سال قبل مردی جوان را كه شوهرخواهرش بود به قتل رساند. ماموران بعد از تحقیقات فراوانی كه انجام شد و پس از ماه‌ها موفق شدند متهم را بازداشت كنند. بعد از آن پلیس موفق شد سلاحی را كه متهم با آن دست به قتل زده بود را به دست آورد و اكنون مدارك درخصوص اثبات اتهام متهم كافی است. او در مورد جزییات قتل گفت: آن‌طور كه بررسی‌های ما نشان داده، متهم به شوهرخواهرش مظنون شده و از آنجایی كه تصور می‌كرده او نسبت به یكی دیگر از خواهرانش نظر سوء دارد، داماد جوان را به قتل رسانده و بعد جسدش را به آتش كشیده‌است. نماینده دادستان شیراز گفت: با توجه به مدارك موجود درخواست مجازات متهم را دارم. در ادامه، اولیای‌دم مقتول در جایگاه حاضر شدند و برای متهم درخواست صدور حكم قصاص كردند. بعد از اولیای دم متهم به دفاع از خودش پرداخت و گفت: اتهام قتل را قبول دارم. من شوهرخواهرم را كشتم اما باید بگویم كاری كرده‌بود كه نمی‌توانستم از آن بگذرم.
این مرد جزییات ماجرا را این طور توضیح داد: وقتی دامادمان با خواهرم ازدواج كرد، زندگی خوبی داشتند تا اینكه چند ماه قبل از قتل متوجه شدیم آنها با هم اختلاف پیدا كرده‌اند. خواهرم از دست شوهرش گله داشت اما ما سعی می‌كردیم در این ماجرا دخالت نكنیم تا آنها با هم كنار بیایند. اما شوهرخواهرم كوتاه نمی‌آمد و حتی خواهرم را كتك هم می‌زد. با این حال ما راضی به طلاق نبودیم تا اینكه من متوجه چیزی شدم كه آزارم می‌داد. دامادمان كاری كرده‌بود كه نمی‌توانستیم تحمل كنیم. او به خواهر دیگرمان نظر داشت و این موضوع را اعضای خانواده فهمیده‌بودند البته تا آن زمان قرار بر قتل او نبود. من زمانی دیگر نتوانستم موضوع را تحمل كنم كه متوجه شدم این موضوع در كوچه‌وخیابان هم پیچیده‌است. مردم مرتب به من می‌گفتند دامادتان با یكی از خواهرانت ازدواج كرده و با دیگری هم رابطه دارد این حرف‌ها باعث شده بود، آرام و قرار نداشته باشم. در نهایت تصمیم گرفتم شوهرخواهرم را بكشم تا بتوانم دوباره سرم را بالا بگیرم. با نقشه قبلی سلاحی تهیه كردم و بعد با شوهرخواهرم قرار گذاشتم. ما خارج از خانه با هم قرار گذاشته‌ بودیم. وقتی شوهرخواهرم آمد او را با شلیك گلوله به قتل رساندم. سپس تصمیم گرفتم، جسدش را به آتش بكشم بنزین روی او ریختم اما خیلی زود آن را خاموش كردم چون نمی‌خواستم جسد به طور كامل بسوزد و شناسایی نشود.
متهم ادامه‌داد: من در شرایط بسیار بدی بودم و نمی‌دانستم باید با این بی‌آبرویی چه كنم. خواهرانم در مورد این مساله گناهی نداشتند آن خواهرم كه همسر مقتول بود خیلی تحت فشار بود اما ما اصرار داشتیم به زندگی‌اش با مقتول ادامه دهد تا بی‌آبرو نشویم اما مقتول، كاری كرد كه من مجبور شدم دست به این كار بزنم. در ادامه وكیل مدافع متهم در جایگاه حاضر شد و با بیان اینكه متهم با تصور مهدورالدم بودن، دست به قتل زده ‌است، خواستار تبرئه موكلش از قتل عمد شد. با اخذ آخرین دفاع از متهم هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شورشدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha