سلامت نیوز: مدیر روابط عمومی انجمن خیریه خدمات درمانی حضرت ابوالفضل (ع) از برگزاری همایش نقش زنان در فعالیتهای خیرخواهانه خبر داد و گفت: در این همایش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس کمسیون اجتماعی اتاق بازرگانی ایران میهمان بانوان خیر اصفهانی خواهند بود.

وی افزود: همایش نقش زنان در فعالیتهای خیرخواهانه را کمیته بانوان خیریه حضرت ابوالفضل به منظور ارتقاء سطح فعالیت بانوان در خیریه های استان اصفهان، تبادل نظرات و تجربیات بانوان فعال در فعالیتهای خیرخواهانه و همچنین شناسایی افراد و پتانسیل های جدید برای تقویت حضور بانوان در فعالیتهای خیرخواهانه برگزار می شود.

عادل دهدشتی گفت: مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل انتقال تجربه مدیریتی در سطح کلان و فاطمه دانشور مدیر خیریه مهرآفرین تهران که همزمان ریاست کمسیون اجتماعی اتاق بازرگانی ایران را نیز بر عهده دارد به دلیل در اختیار داشتن تجربیات موفق در حوزه کارآفرین برای بانوان خیر اصفهانی سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است زمان برگزاری این همایش روز پنج شنبه، 15 دیماه درمحل اتاق بازرگانی صنایع و معادن اصفهان از ساعت 30/14 لغایت 17خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha