سلامت نیوز: پیگیری یک پرونده سرقت توسط ماموران کلانتری آبکوه مشهد منجر به کشف لانه سقط جنین غیرقانونی در مشهد شد که در آن یک پزشک عمومی با گرفتن مبالغ میلیونی اقدام به این اعمال مجرمانه می کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان، چند روز قبل ماموران کلانتری آبکوه در تعقیب سارقان پوشاک های گران قیمت موفق شدند ۲ تن از عوامل اصلی سرقت را شناسایی و با دستورات مقام قضایی دستگیر کنند.ماموران انتظامی پس از اعترافات متهمان به تعقیب دیگر افرادی که در سرقت ها نقش داشتند پرداختند تا این که مخفیگاه متهمان را در یک منزل مسکونی واقع در بولوار میثاق پیدا کردند.با تحت نظر گرفتن این مکان و خودرویی که مورد شناسایی ماموران قرار گرفته بود مشخص شد که افراد تحت تعقیب با یک پزشک در ارتباط هستند. ماموران پس از کسب مجوزهای قضایی در حالی وارد این منزل شدند که زن ۲۵ ساله ای در یک شرایط اسف بار روی تخت دراز کشیده و سرم تزریقی نیز به دست او وصل شده بود.
 او در پاسخ به سوال ماموران که این جا چه می کند؟ گفت: من از کوه پرت شده ام و برای مداوا آمده ام. وقتی ماموران انتظامی مرد ۴۲ ساله ای را در یکی دیگر از اتاق ها دستگیر کردند مشخص شد که این فرد پزشک عمومی است و قبلا نیز به اتهام سقط جنین غیرقانونی دستگیر شده و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است. با روشن شدن این ماجرا زن ۲۵ ساله دوباره مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: حدود ۶ سال قبل از همسرم جدا شدم و چندی پیش با جوانی آشنا شدم. ۴ ماه قبل متوجه شدم که باردار هستم که موضوع را با فرد دیگری در میان گذاشتم و او این پزشک را به من معرفی کرد.
وی افزود: ابتدا مبلغ ۱۰۰هزار تومان دادم و قرار بود که پس از انجام سقط جنین یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دیگر پرداخت کنم. این زن جوان در ادامه اعترافاتش مدعی شد قبل از من نیز زن دیگری در همین مکان سقط جنین کرد.
 این گزارش حاکی است: در بررسی های بیشتر حدود ۵۰ قلم اموال مسروقه و وسایل پزشکی سقط جنین، از این مکان کشف شد و زن ۲۵ ساله نیز برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.ماموران انتظامی در پیگیری این پرونده منزل دیگری را نیز در بولوار شهید صیاد شیرازی شناسایی و ۹۷ قلم اجناس مسروقه دیگر نیز کشف کردند.

همچنین بررسی های پلیس درباره پزشک دستگیر شده حاکی از آن بود که وی به دلیل تخلفات گذشته در حالت تعلیق به سر می برده و مطب خود را به یکی از شهرستان های خراسان رضوی انتقال داده و خودش در مشهد اقدام به سقط جنین غیرقانونی می کرده است که تحقیقات بیشتر در این باره به دستور مقام قضایی ادامه دارد. بنابراین گزارش، تاکنون ۵ نفر در ارتباط با باند سرقت و سقط جنین غیرقانونی دستگیر شده اند که بررسی های پلیس درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان


     

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha