پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 39755
سلامت نیوز: رئیس گروه سلامت آموزش و پرورش گفت: دانش ‌آموزان آموزش الگوهای تغذیه‌ای سالم را توسط مربیان بهداشت و کارشناسان تغذیه فرا می‌گیرند.

مهناز تسلیمی، رئیس گروه سلامت مرکز تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه الگوهای تغذیه‌ای تغییر کرده است، اظهار داشت: این مسئله یکی از دغدغه‌های سلامت به شمار می‌رود.
 
وی با اشاره به اینکه الگوهای غذایی سالم باید از کودکی به افراد آموزش داده شود، افزود: نوع تغذیه بر قدرت یادگیری تأثیر بسزایی دارد به همین دلیل سعی داریم در تمامی برنامه‌هایی که در خصوص سلامت دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود همکاری دانش‌آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که اعتقاد ما بر این است که دانش‌آموزان و اولیاء آنها پتانسیل‌های خوبی دارند و باید از آنها در پیشبرد و ارتقاء برنامه‌های سلامت در مدارس استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: گروه سلامت مرکز تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش برنامه‌هایی را که در راستای ارتقاء سلامت دانش‌آموزان طراحی می‌کند که پس از به توصیب رسیدن به تمامی اداره‌کل‌های سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش تمام استان‌ها ابلاغ می‌شود و پس از آن برنامه‌ها در مدارس به اجرا در خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha