سلامت نیوز: طی احكامی از سوی وزیر بهداشت اعضای كمیته اجرایی بند الف و ج ماده 37 برنامه پنجم توسعه منصوب شدند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، طی احكامی از سوی دكتر مرضیه وحید دستجردی، دكتر علیرضا مصداقی‌نیا، معاون بهداشتی، دكتر سید حسن امامی رضوی، معاون درمان و ‌دكتر احمد شیبانی رییس سازمان غذا و دارو به عنوان اعضای كمیته اجرایی بند الف و ج ماده 37 برنامه پنجم توسعه منصوب شدند.

در احكام صادر شده از سوی وزیر بهداشت آمده است:«حفظ و ارتقای سلامت جامعه ماموریت اصلی نظام سلامت كشور بوده و دراین زمینه شناسایی و كنترل عوامل آسیب رسان به سلامت و اطلاع رسانی صحیح و به موقع به مردم وظیفه مسئولان و متولیان سلامت در هر حیطه است. خوشبختانه ظرفیت‌های قانونی مناسبی نیز در قانون برنامه پنجم توسعه به منظور اعمال ابزارهای متناسب در این خصوص پیش بینی شده است.

در این راستا بنا به پیشنهاد شورای سیاستگذاری و نظر به تعهدات و تجربیات جنابعالی به عنوان عضو كمیته اجرایی بند الف و ج ماده 37 برنامه پنجم توسعه منصوب می‌گردید.

مقتضی است با توجه به اهمیت این قانون و نقش وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشكی در تحقق آن، ‌دبیرخانه این كمیته در حوزه معاونت بهداشتی تشكیل شده و نظارت جامع و كاملی بر اجرا و مسایل مربوط به آن داشته باشد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha