سلامت نیوز: مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم حتی اجازه نمی‌دهد که من در خرید وسایل مربوط به نوزادمان نطر داده و شریک باشم؛ از رفتار‌های او خسته شدم می‌خواهم او را طلاق دهم.

این مرد با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد و با اشاره به اینکه حدود 9 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، عنوان کرد: می‌خواهم از همسرم جدا شوم چون او زندگی بدون مرا بیشتر دوست دارد.

 همسرم هر جا که می‌خواهد برود ترجیح می‌‌دهد بدون من و تنها برود؛ در واقع همسرم ارزشی برای من قائل نیست.

مرد بار دیگر در برابر قاضی این شعبه با اشاره به اینکه اختلافات در زندگی مشترکمان زیاد است، اظهار داشت: باید با همسرم درباره طلاق توافق کرده و او راضی شود.

وی خطاب به قاضی پرونده، افزود: همسرم با تمام رفتار‌های بدش حاضر نیست که از من جدا شود ولی من امروز او را به دادگاه کشاندم تا شما او را راضی به این امر کنید.

مرد با اشاره به اینکه بی‌اهمیتی همسرم به من، آزارم می‌دهد، گفت: رفتار‌های همسرم بد است ولی خودش متوجه نیست و من طی این 9 سال با وجود یک فرزند نتوانستم او را تغییر دهم.

همسرم حتی نمی‌گذارد من در خرید برای فرزندم با او سهیم باشم یا اینکه وسیله‌ای با سلیقه من برای فرزندم خریده و فراهم شود.

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه نمی‌خواهم از شوهرم جدا شوم، اظهار داشت: شوهرم خودخواه است و سر مسائل کوچک طلاق می‌خواهد و من نمی‌توانم با این موضوع کنار بیام. شوهرم باید بداند که من مادر هستم و وسایل مربوط به فرزندم را باید من تهیه کنم، نه اینکه او بخواهد نظر بدهد و اگر به سلیقه او تهیه نشد با من دعوا کرده و قهر کند.

زن با بیان اینکه هیچ‌گاه به شوهرم بی‌اهمیتی نکردم، اظهار داشت: از شوهرم جدا نشده و می‌خواهم تا آخر عمر در کنارش به زندگی ادامه دهم.

قاضی این شعبه بعد از چند دقیقه سکوت، زن و مرد را به مصالحه دعوت کرده و حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و در انتهای صحبت‌های زن و مرد جلسه را پایان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha