سلامت نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر از دستگیری یک متهم به قتل فراری پس از یک سال خبر داد.

 سرهنگ داوود محمودزاده در تشریح جزئیات این خبر به ایسنا گفت: در پی اعلام خبر به قتل رسیدن زن جوانی به ضرب گلوله و مجروح شدن خواهرش در آذرماه سال گذشته بررسی پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دشتستان ادامه داد: ماموران در تحقیقات اولیه متوجه شدند متهم با شلیک پنج تیر، زن جوان را به قتل رسانده و خواهرش را نیز مصدوم کرده است.

محمودزاده با بیان اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داشت، تصریح کرد: سرانجام در چند روز گذشته کارآگاهان پلیس سرنخ‌هایی از این متهم به دست آورده و مخفی‌گاه وی را شناسایی کردند.

وی هویت متهم را سهراب 37 ساله اهل و ساکن سعدآباد در دشتستان اعلام کرد و گفت: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت محل اختفا، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

به گفته فرمانده انتظامی دشتستان ماموران در بازرسی از محل اختفای متهم یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه مقداری فشنگ را کشف و ضبط کرده‌اند.

محمودزاده با اشاره به اظهارات متهم در بازجویی‌های پلیس گفت: متهم مدعی شد اسلحه را در سال 75 خریداری کرده و در روز حادثه نیز به منزل مقتول و خواهرش که از اقوام نزدیک وی بودند، رفته که آنان از وی خواسته‌اند تا برایشان شام بگیرد.

متهم پس از خرید شام در ساعت 3 بامداد به منزل مقتول بازگشته و به ضرب گلوله یکی از دو خواهر را به قتل رسانده و دیگری را نیز مجروح کرده است.

فرمانده انتظامی دشتستان درباره انگیزه متهم گفت: متهم در بازجویی‌های پلیس هدف از این اقدامش را مسائل اخلاقی و جواب منفی درخواست برقراری ارتباط نامشروع از سوی دوخواهر اعلام کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha