سلامت نیوز: مدیرپرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:خدمات بیمارستانی شامل 2 بخش خدمات هتلینگ و تخصص است که بیمار از خدمات تخصصی بی اطلاع است و فقط هتلینگ بیمارستان را می بیند.

علی آذری پسند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: خدمات بیمارستانی شامل 2 بخش جدانشدنی هتلینگ و تخصص است که بیمار از خدمات تخصصی بی اطلاع است و فقط هتلینگ بیمارستان را می بیند.
مدیرپرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهارداشت:با کاهش سهمیه پذیرش مردان در رشته پرستاری و خروج و یا بازنشسته شدن مردان از این حرفه مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی ادامه داد: در جذب کمک بهیاران هم با مشکل روبرو هستیم و هم اکنون برای کمک بهیاران ،استخدامی در کار نیست و بیمارستانها حقوق آنها را از درآمد خودشان پرداخت می کنند و به همین دلیل تمایلی به جذب کمک بهیار وجود ندارد.

آذری پسند تصریح کرد: بسیاری از بیماران مرد از دریافت خدمات مراقبتی ازسوی پرستاران زن شاکی هستند درحالیکه می کوشیم با استفاده از پرستاران مرد سیار تاحدودی این مشکل را برطرف کنیم اما با این وجود در مواردی مجبور به استفاده از پرستاران زن برای ارائه مراقبت به بیماران مرد هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha