سلامت نیوز: معاون رفاه سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ساخت 44 تالار عروسی در 22 منطقه تهران خبر داد و افزود: یکی از اهداف این طرح ارائه خدمات عقد و عروسی به زوجهای نیازمند تهرانی است.

تحلیلی بر تفاوت سنی معکوس در ازدواج


علی اکبر انجمنی در گفتگو با مهر از ساخت 44 تالار عروسی در سطح پایتخت خبر داد و افزود: این تالارها با عنوان تالارهای یاس ساخته می شوند و هر منطقه از مناطق شهرداری تهران موظف شده تا پایان سال 92 دو تالار عروسی ایجاد کنند.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح نخست ایجاد یک منبع درآمد برای معاونتهای اجتماعی و فرهنگی مناطق است و دوم که مهمتر از همه است ارائه خدمات تالار برای زوجهای جوان تهرانی است که شرایط لازم را برای برگزاری مراسم عقد و عروسی ندارند.

معاون رفاه سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون هشت تالار عروسی در شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرده گفت: در این تالارها خدماتی مانند شام، شیرینی، میوه، آرایشگاه، ماشین عروس، گل، سفره عقد و... ارائه می شود که برای خانواده‌های نیازمند خدمات آرایشگاه و ماشین عروس توسط خیریه ها تامین شده و سایر خدمات تا سقف 700 هزار تومان در قالب کارت هدیه شهرداری بر عهده شهرداری تهران است.

وی افزود: در این طرح تنها زوج هایی می توانند از کارت هدیه 700 هزار تومانی شهرداری برای استفاده از خدمات تالارهای عروسی یاس استفاده کنند که از سوی معاونتهای اجتماعی مناطق تائید شده و به سازمان رفاه معرفی شوند. بدیهی است که این زوجها از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند و بعضا تحت پوشش نهادهای حمایتی یا خیریه ها هستند.

در این طرح تنها زوج هایی می توانند از کارت هدیه 700 هزار تومانی شهرداری برای استفاده از خدمات تالارهای عروسی یاس استفاده کنند که از سوی معاونتهای اجتماعی مناطق تائید شده و به سازمان رفاه معرفی شوند. بدیهی است که این زوجها از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند و بعضا تحت پوشش نهادهای حمایتی یا خیریه ها هستند

انجمنی تصریح کرد: استفاده از خدمات در تالارهای یاس بر اساس تعرفه های رایج سالنهای عروسی در کشور برای عموم آزاد است.

این مقام مسئول در شهرداری تهران ویژگیهای تالارهای یاس را زیبایی، ارائه خدمات مطلوب همراه با پارکینگ اختصاصی عنوان کرد و افزود: متراژ این تالارها بیش از هزار متر است و بعضا ساخت برخی از این تالارها بیش از یک میلیارد تومان هزینه در بردارد که البته اسناد این تالارها به نام شهرداری تهران و درآمد آن هم به حساب شهرداری واریز می شود.

تالارهای یاس شهرداری تهران در بوستان ولایت، شهرری، بلوار الغدیر، پارک توسکا و برخی از مناطق راه اندازی شده اند.
بخش اجتماعی تبیان


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha