چهارمین كنگره سراسری ضایعات نخاعی با هدف ارائه جدیدترین دستاوردهای درمانی برای افراد دارای ضایعات نخاعی 30 خرداد ماه سال جاری در تالار امام بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دكتر محمدرضا سروش رییس پژوهشكده مهندسی و علوم پزشكی جانبازان و دبیر اجرایی همایش، گفت: این همایش دارای امتیاز بازآموزی برای پزشكان است.


وی افزود: در این كنگره گزارش كاملی از طرح پایش سلامت جانبازان نخاعی كه به عنوان اولین گروه از جانبازان آسیب پذیر انجام شده است، ارائه خواهد شد.


وی ادامه داد: تاكنون بیش از 80 مقاله با موضوعات تازه‌های درمان، تحقیقات علوم پایه، عوارض دیررس ناشی از ضایعه نخاعی، توانبخشی و اقدامات پرستاری به دبیرخانه كنگره ارسال شده است.


سروش افزود: در این كنگره نتایج طرحهای تحقیقاتی پژوهشكده مهندسی و علوم پزشكی جانبازان در زمینه عوارض مزمن ضایعه نخاعی نیز ارائه خواهد شد.


رییس پژوهشكده مهندسی و علوم پزشكی جانبازان تاكید كرد: پرداختن به بحث سالمندی در جانبازان دارای ضایعه نخاعی یكی از نكات برجسته این كنگره است كه برای اولین بار به طور تخصصی به آن پرداخته خواهد شد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha