سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 40227
سلامت نیوز: رژیم های غذایی مختلفی در دنیا وجود دارند که به منظور کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از این روش ها به نوعی سخت و برای بسیاری از افراد چاق یا دارای اضافه وزن مشکل است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجله امریکایی "طب پیشگیری " در جدیترین شماره خود راههای جدیدی را برای کاهش وزن ارائه کرده است که در این مطلب برای شما انتخاب شده است.

1_ورزش های مورد علاقه خود را هر روز انجام دهید. این علاقه باعث می شود که هر روز با میل و رغبت به ورزش بپردازید و از آن خسته یا دلزده نشوید.

2_ مصرف شکر خود را کاهش دهید. اما فراموش نکنید که این میزان نباید کمتر از 10 درصد کالری روزانه شما باشد.

3_همیشه این نکته را به خاطر بیاورید که شما با وزن کم تر بسیار بهتر زندگی کرده و بسیاری از مشکلات افراد چاق را نخواهید داشت.

4_به خودتان یادآوری کنید که چرا و به چه دلیل نیاز دارید که وزن خود را کنترل کنید.این مسئله به شما کمک می کند که از پرخوری و کم تحرکی دوری کنید.

5_ دارای یک جدول زمانی مشخص برای ورزش کردن بوده و بر طبق آن برنامه و جدول زمانی عمل کنید.

6_ در صورتی که توانستید با این برنامه به پیش بروید خود را تشویق کرده و حتی برای خودتان یک هدیه بخرید.

7_ استفاده از مواد خوارباری و مواد حبوباتی را افزایش دهید و در لیست خرید خود بگنجانید. این مواد دارای مواد مغذی فراوانی هستند و توانایی تامین نیازهای مختلف بدن شما را دارند.

8_ اغلب اوقات خود را وزن کنید. با این حرکت در اکثر اوقات از میزان وزن خود مطلع هستید و می توانید از وضعیت سلامت خود آگاه باشید.

9_ حتما استفاده از میوه ها و سبزیجات را در برنامه غذایی خود اضافه کنید.افرادی که به اندازه کافی میوه و سبزیجات مصرف می کنند دو برابر بیش از دیگران در امر کاهش وزن موفق هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha