سلامت نیوز: مدیر کل بهزیستی استان تهران تأکید کرد: در سال جاری هنوز طرحی تحت عنوان اشتغال برای معتادان بهبود یافته هنوز ابلاغ نشده است.

علی‌محمد قادری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین آمار کمپ‌ها در استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر 54 کمپ ویژه مردان و 3 کمپ ویژه زنان در سطح استان تهران فعال هستند.

وی ادامه داد: این مراکز زیر نظر سازمان بهزیستی حمایت می‌شوند و به طور مرتب توسط بازرسان و ناظران بازرسی و کنترل می‌شود.

قادری اضافه کرد: طول دوره درمان در کمپ‌ها 28 روز بوده و خانواده‌ها برای درمان افراد معتاد باید مبلغ 60 هزار تومان پرداخت کنند که این مبلغ هیچ تفاوتی بین مردان و زنان ندارد.

مدیر کل بهزیستی استان تهران ادامه داد: تمامی مراحل درمانی در این مراکز بر اساس پروتکل‌های درمانی بهزیستی عمل و اجرا می‌شود و هیچگونه موارد غیرقانونی در این زمینه وجود ندارد.

وی تأکید کرد: چنانچه کمپ‌ها برخلاف قوانین و مقررات ابلاغ شده از سوی سازمان بهزیستی عمل نکنند، بر اساس ضوابط قانونی با آنها برخورد می‌شود.

قادری در پاسخ به این پرسش که در سال جاری چه تعداد شغل برای معتادان بهبود یافته در استان تهران فراهم شده است، گفت : در حال حاضر هیچ ابلاغیه‌ای در این خصوص به این مرکز ارسال نشده است.

در حالی مدیرکل بهزیستی استان تهران از عدم ارسال ابلاغیه طرح ایجاد اشتغال برای معتادان بهبود یافته تأکید دارد، که فرهاد اقطار مدیر کل دفتر مداخله و بازتوانی سازمان بهزیستی در مصاحبه گذشته با فارس  در تاریخ سوم مهر 90 تأکید کرد که تا پایان سال 25 هزار فرصت شغلی برای معتادان بهبود یافته در سطح کشور فراهم خواهد شد و سهم هر استان مشخص شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha