چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 40352

:آیا شما حس می كنید كه ارگاسم قویتری می خواهید؟ آیا حس می كنید كه ارگاسم شما دیر صورت می گیرد و تقریبا قبل از حس كردن آن از بین می رود؟ بگذارید در نظر بگیریم كه شما براحتی ارگاسم می شوید ولی کافی نیست.

سلامت نیوز :آیا شما حس می كنید كه ارگاسم قویتری می خواهید؟ آیا حس می كنید كه ارگاسم شما دیر صورت می گیرد و تقریبا قبل از حس كردن آن از بین می رود؟
بگذارید در نظر بگیریم كه شما براحتی ارگاسم می شوید ولی کافی نیست. یا در نظر بگیریم كه شما برای رسیدن به مرحله ارگاسم تلاش زیادی باید انجام دهید و در نهایت هم ارگاسم شما خیلی كوتاه است.در هر دو حالت سیكل ارگاسمی جواب سوال شماست.

به گزارش سلامت نیوزسیكل ارگاسمی دوره ای است كه تحریك در شما اثر می كند و شما مدام شروع به جذب كردن تحریكات می كنید تا به ارگاسم برسید. در دقایق اولیه اولین كاری كه باید انجام بدهید این است كه تمركز كنید كه چه می كنید و چه می خواهید و تمركز خود را از روی مرد خود بردارید. نگران نباشید وی خیالش هم نخواهد بود! عموما مردها در طول رابطه مدام در حال كلنجار رفتن با دو مساله هستند و فكرشان مشغول آن است . یكی خود را نگه دارند و دیگری اینكه بتوانند شما را ارگاسم نمایند!

پس قدم اول تمركز به خودتان است. این كار را در اولین مرحله انجام دهید و در طول این مرحله خود را از نظر ذهنی تحریك كنید. سعی كنید این مساله قبل از شروع معاشقه صورت گیرد. برای اینكار بخود كمی زمان بدهید . زودتر از همسرتان از پای تلویزیون بلند شوید و برای خواب آماده شوید دوش آب گرم بگیرید.

بر روی تخت دراز بكشید .كمی خود را ماساژ دهید . و سعی كنید كمی روی تصاویر و لذتهای جنسی كه برده اید و یا شما را تحریك میكند تمركز ذهنی كنید و از خیال خود لذت ببرید. یادتان باشد معاشقه بدون مقدمه و معاشقه با مقدمه طولانی هر دو نابود كننده معاشقه هستند! سعی كنید اتاق خوابتان را گرم نگه دارید و از چراغ خواب هایی به رنگ آبی و قرمز در آن استفاده كنید .

خیال خیال خیال

چشمانتان را ببندید و از خیال لذت ببرید. سعی كنید از ممنوع ترین خواسته های ذهنی خود استفاده كنید و خود را تحریك كنید . . این لحظات مربوط به شماست بخاطر بسپارید برای ارگاسم شدن اول باید با بدن خود ارتباط برقرار كنید و بعد با بدن دیگری. سپس سعی كنید خود را با بدن خود هماهنگ كنید. همچنین تمركز خود را بروی 2 نقطه ختم سازید . یكی منطقه ای واقع در پایین ناف . و دیگری ستون فقرات. برای خود تصور كنید كه از این دو قسمت انرژی شما ساطع می گردد. این ذهنیت و تمركز باعث بیشتر شدن جریان خون و بالا تر رقتن دمای بدن می گردد كه هر دو شما را برای ارگاسم بهتر آماده می سازد.

نفسهای خود را تنظیم كنید

در این مرحله سعی كنید كه نفسهای خود را تنظیم كنید . چراكه با اینكار شما میزان بالاتری از اكسیژن را وارد خون خود می كنید و تقریبا همه چیز را برای ارگاسم آماده می كنید. در این زمان احتمالا همسر شما نیز در كنار شما قرار گرفته است و مرحله معاشقه وی نیز آغاز شده.

خود را آزاد كنید و از معاشقه لذت ببرید تا زمانیكه مرحله دخول شروع گردد. تا قبل از آن دیگر شما كار خاصی ندارید اما در زمان دخول شما باید بیشترین استفاده را ببرید .

سعی كنید در ابتدا سر آلت كلیتوریس و نقطه جی شما را لمس كند . بلافاصله شروع به دخول نكنید و از ماساژ آلت با واژن حتما استفاده نمایید. حتی خود شما می توانید آلت را در دست گرفته و به شیوه ای كه دوست دارید واژن را مالش دهید.
بعد از شروع سعی نمایید كه خود یا شوهرتان شروع به ماساژ كلیتوریس با دست نمایید . سعی كنید از وضعیتی استفاده نمایید كه سر آلت تناسلی با نقطه جی در داخل واژن در ارتباط باشد . این باعث رسیدن شما به ارگاسم خواهد شد.

حال اگر ارگاسم شدید می خواهید چه باید بكنید ؟

نفس عمیق بكشید .
اكثر زنان نفس خود را حبس می كنند و یا سعی می كنند كه سر و صدای زیادی در نیاورند ! خیلی از زنان هم بصورت خفه ضجه می زنند و پیش خود فكر هم می كنند كه خیلی هم سر و صدا دارند ! گرمای شدید تولید شده در بدن ، گرفتگی ماهیچه ها ، ترشح هورمونها ، فشار شدید خون ، كنسل شدن همه فعالیتهای ثانویه بدن برای یك منظور و هزاران تغییر دیگر در بدن از یكسو و نرسیدن اكسیژن مورد نیاز به بدن از سوی دیگر ! حال خود حدس بزنید كه جریان چیست .

این مساله در ادامه مواردی كه در بالا ذكر شد باعث خفه شدن ارگاسم می گردد. نفس عمیق سریعا اكسیژن را به بدن می رساند و باعث می گردد كه فعالیت ادامه پیدا كند در غیر اینصورت مغز سریعا فشار وارده را حس می كند و این بار به اصطلاح برای بدن وضعیت مثلا زرد اعلام می كند .
همین باعث می شود كه كنترل مغز از بخش مورد نظر به سلامت بدن متمركز گردد و ارگاسم پایان پذیرد . حال كمی دقت كنید و ببینید كه آیا واقعا دفعاتی كه ارگاسم شدیدی داشته اید لحظاتی نبوده كه عمیقا فریاد كشیده اید و یا نفس نفس می زدید؟ .

فكر نكنید كه ارگاسم باعث آن شده است.بلكه بدانید ارگاسم شدید به آن احتیاج دارد.این بار بجای تند تند نفس كشیدن برای جبران كمبود اكسیژن در خون به راحتی نفسهای عمیق بكشید و از بلند كردن صدای خود نترسید تا بتوانید ارگاسم طولانی و همینطور پیاپی داشته باشید.

منبع: مجله پزشکی مادر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha