پنجمین نمایشگاه علمی - تخصصی عینك و تجهیزات جانبی ( تاپكس) از نهم تا دوازدهم خرداد سال جاری در مركز آفرینشهای فرهنگی هنری كانون برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، جدیدترین فناوری‌های علمی و هنر ساخت و تولید انواع عدسی و فریم عینك، دستگاه‌ها و تجهیزات اپتیكی زمینه عینك در تاپكس به نمایش گذاشته خواهد شد.
تاپكس 86 ، پنجمین نمایشگاه و هماش علمی تخصصی عینك در كشور است كه در آن علاوه بر ارائه محصولات شركت‌های تابعه، 17 سمینار تخصصی از سوی سازمانهایی چون انجمن اختلالات بینایی، موسسه استاندارد، كارل زایس، كمیسیون فنی و آموزشی اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان عینك تهران برگزار می‌گردد و به تشریح مطالبی در مورد عدسی‌های منشوری ، تنبلی چشم و انتخاب فریم برای كودك، آسفریك پوشش‌های اپتیكی، رابطه سن و شغل با عیوب انكساری، نقش عینك‌ساز در فرآیند درمان كم بینایی، عدسی‌های آنتی رفلكس و دانستنیهای عینك‌های آفتابی می‌پردازد.
كمال‌الدین یوسفی عضو هیئت اجرایی و دبیر امور فرهنگی تاپكس در این باره گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه توانمندی های تولیدی و فنی در زمینه آخرین تولیدات اپتیكی در جهان و انتقال این فناوری‌های جدید به داخل كشور است.
وی افزود: ایجاد امكان مقایسه تولیدات و خدمات مختلف در زمینه عدسی و عینك های طبی و آفتابی و تجهیزات وابسته در یك مكان از دیگر اهداف برگزاری تاپكس است.
این نمایشگاه به همت اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان عینك تهران و با حضور بیش از 90 شركت داخلی و خارجی برگزار می‌شود كه در آن به ارائه محصولات و تكنولوژی‌های خود می‌پردازد.
گفتنی است كه بازدید از این نمایشگاه تخصصی بوده و كارشناسان و متخصصان این عرصه با ارائه كارت شناسایی صنفی و یا تخصصی می‌توانند همه روزه از ساعت 9 صبح لغایت 17 از این نمایشگاه بازدید به عمل آورده و در سمینارهای آن شركت كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha