سلامت نیوز: مرد معتاد وقتی در یک میهمانی و مقابل حاضران از سوی همسرش مورد فحاشی قرار گرفت، تصمیم به قتل او گرفت و ۷۰۰ کیلومتر دورتر این تصمیم را عملی کرد.

عصر ۱۱ فروردین امسال، مأموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم از طریق مرکز فوریت های پلیسی از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یک خانه باخبر شدند.مأموران با حضور در محل حادثه با جسد زنی به نام نرگس روبه رو شدند که بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.با توجه به اظهارات شاهدان حادثه که فرزندان مقتول بودند، مشخص شد زن بعد از درگیری با شوهرش فیصل، به قتل رسیده و فیصل هم از محل گریخته است.

تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم به قتل زیاد طول نکشید و چند روز بعد، متهم شناسایی و دستگیر شد.بعد از اعترافات صریح متهم مبنی بر این که به دلیل اختلافات خانوادگی نرگس را به قتل رسانده است، قرار مجرمیت وی صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.جلسه محاکمه صبح دیروز در شعبه ۷۴ و به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد؛ عطار، نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده و کیفرخواست صادره، بزه انتسابی به متهم را محرز خواند و خواستار مجازات وی شد.

اولیای دم نیز با اعلام شکایت مجدد از متهم، خواستار قصاص متهم شدند.در ادامه جلسه، فیصل با قرار گرفتن در جایگاه و پذیرفتن اتهام قتل عمد همسرش، گفت: چند روز قبل از قتل برای دیدن خانواده همسرم به شهرستان رفته بودیم. در آن جا با همسرم درگیری لفظی پیدا کردم که او همان جا و مقابل همه میهمانان به من فحاشی و بی احترامی کرد.

وی ادامه داد: ساعتی بعد از درگیری، همسرم به همراه فرزندانم به سمت تهران آمدند و من همان جا و جلوی همه میهمانان و خانواده همسرم گفتم که پایم به تهران برسد او را خواهم کشت.فیصل گفت: ساعتی بعد، من هم به سمت تهران حرکت کردم و حدود ۲ ساعت بعد از همسر و فرزندانم به خانه رسیدم. شب بود و بعد از درگیری لفظی با همسرم، مواد مصرف کردم و خوابیدم.

متهم افزود: روز بعد ساعت یک ظهر از خواب بیدار شدم و هنوز اثر مصرف مواد روان گردان از سرم نپریده بود که سراغ همسرم رفتم و با چاقو او را به قتل رساندم.قاضی از متهم سوال کرد که چند ضربه چاقو به همسرت زدی که فیصل ادعا کرد چیزی یادش نمی آید اما وقتی قاضی عبداللهی نظریه پزشکی قانونی مبنی بر ۳۷ ضربه چاقو را برای وی خواند، او هم این موضوع را تأیید کرد.

بعد از اظهارات متهم و اخذ آخرین دفاعیات وی، قاضی عبداللهی ختم جلسه را اعلام و صدور حکم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موکول کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha