یکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 40496
سلامت نیوز :دیشب خواهر و دامادمان تا ساعت 23:30 در منزل ما فیلم نگاه می کردند. بعد از رفتن آن ها ما هم خوابیدیم برادرم (متوفی) خروپف می کرد که البته من عادت داشتم.
با کشف چندین قوطی داروی نیروزا در منزل جوان ورزشکاری که به طور مشکوک جان باخته است، این احتمال داده می شود که وی بر اثر استفاده بی رویه از داروهایی با عنوان کربوهیدرات جان خود را از دست داده است.

 صبح روز گذشته اهالی منطقه خواجه ربیع مشهد در تماس با مرکز فوریت های پلیسی، از مرگ مشکوک جوانی در طبقه همکف یک منزل مسکونی خبر دادند.

در پی دریافت این خبر، بلافاصله مأموران انتظامی مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

 با حضور مقام قضایی در محل کشف جسد، بررسی ها در این باره آغاز شد. جسد مربوط به جوانی حدود ۲۳ ساله بود که داخل رختخواب جان باخته بود.

 برادر کوچک تر متوفی درباره چگونگی حادثه به مقام قضایی گفت: دیشب خواهر و دامادمان تا ساعت 23:30 در منزل ما فیلم نگاه می کردند. بعد از رفتن آن ها ما هم خوابیدیم برادرم (متوفی) خروپف می کرد که البته من عادت داشتم.

 پدرم سر کار بود و مادرم هم در منزل نبود. وی ادامه داد: صبح متوجه شدم صدای خروپف او نمی آید هر چه صدایش کردم جوابی نداد.

 خواهرم را از طبقه بالا صدا کردم و بعد از آن با ۱۱۰ تماس گرفتیم. این گزارش حاکی است: در بازرسی از منزل چند قوطی داروی نیروزا (کربوهیدرات) کشف و مشخص شد که متوفی ورزشکار بوده و در گوشه ای از منزل با وسایل ورزشی زیبایی اندام، ورزش بدن سازی انجام می داده است.

با این احتمال که مرگ جوان مذکور بر اثر استفاده بی رویه از داروهای نیروزا بود، جسد وی برای انجام آزمایش و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha