قائم مقام وزیر آموزش و پروش در سازمان مرکزی انجمن اولیاء و مربیان گفت: انجمن اولیاء و مربیان در خصوص کاهش استرس شب های امتحان فرزندان خود شرح وظایف مستقیمی ندارند و در این باره باید از شیوه های غیر مستقیم استفاده کرد.

" ابوالفضل خادمیان " در گفتگو با مهر،آموزش های ضروری خانواده ها ازچگونگی برخورد با فرزندان خود در شب های امتحان با بیان این موضوع تاکید کرد : مسافرت والدین و تنها گذاشتن دانش آموزان درایام امتحانات آرامش افراد را بر هم می ریزد بنا براین خانواده ها باید در این روزها رفتار مهربانانه را جایگزین رفتارهای خودخواهانه خود با فرزندانشان  کنند .

خادمیان افزود : در موارد11گانه شرح وظایف انجمن های اولیاء و مربیان وظیفه ای با عنوان کاهش اضطراب های دانش آموزی قید نشده اما تسهیلاتی در جهت کم کردن این عوامل در نظر گرفته شده است .

وی ادامه داد : نداشتن آب شرب مناسب ، نامناسب بودن شرایط دمایی و امکانات سالن ها وفضاهای امتحانی و حتی خرابی سرویس های بهداشتی مدارس  می توانند در تشدید نگرانی دانش آموزان موثر باشند و کم کردن این عوامل بر عهده انجمن های اولیاء و مربیان است .

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در سازمان مرکزی انجمن اولیاء و مربیان تصریح کرد : خانواده ها باید در شب های امتحان فرزندان خود از شب نشینی ها و عادات همیشگی دوری کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha