یکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 40531
سلامت نیوز: معاون نوسازی ستاد حمل و نقل سوخت گفت: وام نوسازی مینی بوس های تهران بزودی اعلام می شود البته تعدادی از آنها با میدل باس تعویض شده است.

امیررضا رجبی در گفت وگو با پانا، در خصوص مشکلات موجود در نوسازی مینی بوس های فرسوده شهر تهران، اظهار کرد: خوشبختانه برخی از مینی بوس های فرسوده شهر تهران با میدل باس ها تعویض شده است.

وی با بیان اینکه تعداد مینی بوس های فرسوده شهر تهران کاهش یافته است، افزود: وام نوسازی مینی بوس های فرسوده شهر تهران بزودی اعلام می شود.

معاون نوسازی ستاد حمل و نقل سوخت در پاسخ به اینکه مشکل اصلی در ارائه تسهیلات وام نوسازی مینی بوس های فرسوده شهر تهران، پاسخی نداد و گفت: خبرهای خوشی بزودی در این بخش اعلام خواهد شد.

رجبی در پاسخ به اینکه آیا کمبود اعتبارات در این بخش وجود دارد که مانع از ارائه تسهیلات به مینی بوس های فرسوده شهر تهران وجود دارد، اینگونه اظهار کرد: هزار و 200
مینی بوس فرسوده در کشور نوسازی شده است.

وی صراحتا گفت: مشکل بخش تسهیلات نوسازی مینی بوس ها هفته آینده مرتفع خواهد شد.

این در حالیست که صارمی معاون سازمان شهرداریها و دهیاریها در ماه گذشته صراحتا از واریز تسهیلات وام نوسازی در شهر تهران در مدت زمان کمتر از یک هفته خبر داد.

پیمان سنندجی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران نیز با بیان اینکه تاکنون ریالی در این بخش تسهیلات ارائه نشده است، تاکید کرد: تنها 5 شهبه بانک ملی برای این منظور به ما اعلام کردند.

با وجود وضعیت بحرانی آلودگی هوای تهران و افزایش انواع بیماری مختلف جای تعجب است که چرا نسبت به خروج خوردوهای فرسوده آن هم از نوع حمل و نقل عمومی اقدام سریع صورت نمی گیرد.

هم اکنون هزار و 250 دستگاه مینی بوس فرسوده در تهران در حال تردد هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha