پسربچه‌ای 9ساله كه به شدت مورد شكنجه و آزار قرار گرفته بود روی تخت بیمارستان جان باخت.

سلامت نیوز: پسربچه‌ای 9ساله كه به شدت مورد شكنجه و آزار قرار گرفته بود روی تخت بیمارستان جان باخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شرق، دو شب قبل مردی كودكی 9ساله خود را به بیمارستان رساند و مدعی شد پسرك زمین خورده و از حال رفته است. وضعیت بد كودك باعث شد بلافاصله پرستاران و پزشكان بیمارستان باهنر كرج بالای سر كودك حاضر شوند. آنها وقتی او را مورد معاینه قرار دادند متوجه شدند جراحات این كودك بر اثر زمین خوردن یا افتادن از بلندی نیست بلكه او شكنجه شده و مورد آزار‌های شدید قرار گرفته است.

وقتی پرستاران به پرونده این كودك مراجعه كردند متوجه شدند این بچه 9 سال دارد و نامش علی است و پدرش او را به بیمارستان رسانده است بنابراین بهترین كسی كه می‌توانست در مورد علی اطلاعاتی به پرستاران بدهد و بگوید چرا این كودك تا این حد آثار سوختگی و كبودی دارد، پدرش بود. از بلندگوی بیمارستان چندین بار پدر علی به پذیرش فراخوانده شد اما فایده‌ای نداشت چراكه این مرد بعد از رساندن علی به بیمارستان متواری شده ‌بود.

حالا دیگر شكی برای پرستاران باقی نمانده‌ بود كه علی قربانی كودك‌آزاری شده است. جسم نیمه‌جان پسربچه بار دیگر به دقت مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد این كودك آثار كبودی‌ها و زخم‌های كهنه‌ای دارد و نشان می‌دهد او در زمان‌های مختلف مورد آزار جسمی قرار گرفته‌ است. همچنین آثار سوختگی‌های متعددی روی بدن این كودك وجود داشت.

سوختگی‌ها بیشتر روی پاهای علی مشهود بود و فاش می‌كرد این كودك با آتش سیگار شكنجه ‌شده‌ است. بعضی از این سوختگی‌ها بر اثر مرور زمان درمان شده‌ اما جای آن باقی مانده ‌بود ولی بعضی‌های دیگر هنوز تازه ‌بود و زخم و تاول داشت.

در ادامه به دستور پزشك معالج علی به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل و دستگاه‌ها بر بدن نحیف و زخمی این كودك وصل شد و پزشك معالج دستور داد آزمایش‌های لازم برای تشخیص علت بیهوش شدن علی انجام شود اما دقایقی بعد سوت ممتد دستگاه‌ها پرستاران را به بالای سر پسربچه فراخواند. این صدا خبر می‌داد علی دیگر جان ندارد. با این حال پرستاران و پزشكان بلافاصله‌ دستگاه شوك را بر بدن این كودك وصل كردند تا شاید بتوانند او را احیا كنند اما نتوانستند و قلب علی برای همیشه از تپش ایستاد.

زمانی كه پرستاران داشتند دستگاه‌ها را از بدن علی جدا می‌كردند و جسم بی‌جان او را برای تنظیم گزارش مرگ بررسی می‌كردند متوجه شدند آثاری شبیه به تجاوز روی بدن این كودك دیده می‌شود. بنابراین در گزارش مرگ علی نوشته ‌شد احتمال دارد این كودك مورد آزار جنسی هم قرار گرفته ‌باشد.

با اعلام خبر این واقعه از سوی حراست بیمارستان، ماموران پلیس و بازپرس ویژه قتل كرج در جریان قرار گرفتند و جسد علی به دستور بازپرس به پزشكی قانونی انتقال یافت تا درصد آسیب وارده به این كودك، مدت‌زمانی كه او مورد آزار قرار می‌گرفته‌ و علت اصلی مرگ تعیین شود. این درحالی است كه پدر علی هم تحت تعقیب قرار گرفته‌ و تحقیقات برای بازداشت او ادامه ‌دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha