سلامت نیوز: مدیرکل امور بانوان وزارت کشور از کمبود بودجه در بخش مشاوره ها در کشور خبر داد و گفت: افزایش بودجه مشاوره ها توسط مجلس ضروری است.

زهرا عباسی در گفتگو با مهر با اشاره به اهمیت تاثیر مشاوره‌ها بر کاهش آسیبهای اجتماعی در کشور گفت: حضور مشاوران خانواده در دادگاهها برای آگاهی و اطلاع رسانی زوج های جوان بسیار ضروری است و انتظار داریم ایجاد مراکز مشاور خانواده در دادگاهها بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: در حال حاضر در دادگاه ها با کمبود مشاوره مواجه هستیم و یکی از دلایل عمده آن کمبود بودجه است.

عباسی با اشاره به اینکه امیدواریم مجلس شورای اسلامی در برنامه بودجه پیشنهادی به تامین بودجه یک سری از فعالیت های مربوط به زنان و خانواده کمک کند گفت: باید با تامین اعتبارات لازم و تخصیص بودجه های بین بخشی موانع راه کاهش آسیب های اجتماعی را از میان برداریم که یکی از موثرترین این راهها، اختصاص بودجه دیگری برای فرهنگ سازی است زیرا در این زمینه خلا زیادی در میان زوج های جوان وجود دارد.

مدیرکل امور بانوان وزارت کشور با درخواست از صدا و سیما برای پرداختن بیشتر به موضوع آسیبهای اجتماعی و فرهنگسازی گفت: پرداختن به این موضوعات زمان بر است. ما انتظار داریم سیستم اداری کشور و منابع بودجه ای زمینه ای را فراهم کند که مشکلات به حداقل ممکن برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha